فرمانده سپاه شهرستان آمل:

بسیج رسانه به تولید اندیشه و تفکر انقلابی در رسانه ها بپردازد

فرمانده سپاه شهرستان آمل با اشاره به اثربخشی سپاه پاسداران در حوادث اخیر جامعه اضافه کرد: بسیج رسانه به تولید اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی در رسانه ها بپردازد. 
کد خبر: ۹۱۶۳۶۷۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جابر عسکری فرمانده سپاه شهرستان آمل شامگاه چهارشنبه در نشست شورای بسیج رسانه این شهرستان ضمن گرامیداشت  شهدای اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار، به نقش بسیج رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه نباید در حوزه انتشار اخبار امیدبخش به جناح و جریان ها وارد شود، می بایست همه احزاب و جریان ها را زیرچتر حمایت خود در آورد.

عسکری انتشار خبرهای انقلابی را وحدت آفرین و امیدبخش دانست و افزود:باید تلاش کرد تا همه رسانه ها را در این زمینه بسیج کنیم .

فرمانده سپاه شهرستان آمل در ادامه با بیان اینکه دشمن با عملیات روانی دست به انتشار و تبلیغ اخبار منفی می زند، تصریح کرد: رسانه ها هم  در مقابل این کار دشمن ، به انتشار اخبار انقلابی و امیدبخش  روی بیاروند و دست به عملیات روانی بزنند.

به گفته فرمانده سپاه آمل رسانه ها باید در پوشش اخبار خود به نقش غیرقابل انکار انقلاب و دستاوردهای آن در کشور کار کنند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اثربخشی سپاه پاسداران در حوادث اخیر جامعه اضافه کرد: بسیج رسانه به تولید اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی در رسانه ها بپردازد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تاکید کرد: بسیج رسانه باید  منتشر کننده امیدبخشی و  اقتدار انقلاب در جامعه باشد.

عسکری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت سواد رسانه ای  افزود:  انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار در حال پیشرفت است و ما هم باید هدفمان اقتدار انقلاب باشد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها