شبکه استانی سیمای مرکز زنجان « اشراق» پانزده ساله شد

همزمان با 16مردادماه سالروز افتتاح شبکه استانی اشراق زنجان مراسم جشنی با حضور تنی چند از مدیران کل و روسای دستگاههای اجرایی استان و همکاران مرکز در سالن همایش شهید شهریاری مرکز برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۲۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سید محسن لطیفی؛مدیرکل صداوسیمای استان در این مراسم، گفت : افتخار رسانه ملی جمهوری اسلامی این است که مبنای وحدت بوده ومنادی آزادی وآزادیخواهی یعنی همان راه سرخ عاشورا را دردنیا گسترش می دهد و اگر این رسانه نبود هرگز ظلم های وارد شده  درفلسطین وبحرین و یمن به جهانیان منعکس نمی شد .

وی شبکه اشراق را هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان دانست و افزود: متعاقب سفر پرخیرو برکت رهبر معظم انقلاب به استان در مهرماه1382 تمهیدات لازم برای افتتاح شبکه تلویریونی استان انجام و نهایتا این شبکه در مرداد ماه سال1383 به بهره برداری کامل رسید.

مدیرکل صدا وسیما افزود: شبکه های استانی سیما با سرلوحه قراردان فرهنگ اصیل مناطق مختلف کشورمان مجموعه برنامه هایی با محوریت همدلی و همزبانی را در كشور به وجود می آورند و با بهره گیری از ظرفیت های بومی فرصت های نابی را برای رقابت ملی و بین المللی با رسانه های دیگر دارند.

لطیفی شاخصه اصلی رسانه ملی را تابعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: صداقت، اخلاق، درستكاری، ارزش مداری و دینداری در مجموعه سازمان صدا و سیما مبنای كار است و با این رویكرد اخلاقی و دینی، نمونه منحصر بفردی در بین رسانه های دنیا است .

  معاون سیمای رسانه استانی هم در این مراسم باقدردانی ازتلاشهای همکاران معاونت سیما در انعکاس  فعالیتها و مناسبتهای مختلف  نظیر پوشش مراسم ایام محرم و  شبهای فرهنگی درایام تابستان  گفت: طبق نظر سنجی  رسانه ملی درنوروز امسال ، شبکه اشراق جز 3 مرکز  پرمخاطب کشور بود و برنامه گجله لر هم با جذب 82 درصد مخاطبان ، پرمخاطب ترین برنامه سیما در فصل زمستان سال 97 بوده است .

وی ساخت 3 مستند فاخر  از 3 شهید مدافع حرم با رتبه بالای 70 ، دو سریال انیمیشن  و سریال 26 قسمتی با نگاه پرداخت به بخش های مختلف استان زنجان را هم ازدیگر فعالیتهای این حوزه عنوان کرد .

گفتنی است در این مراسم ضمن رونمایی از آثار جدید و فاخر مرکز در حوزه ایثار و شهادت از همکاران موفق در حوزه های مختلف برنامه سازی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات