آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی گفت:بسیج به تمام مستضعفین دنیا تعلق دارد و امروزه در نقاط مختلف شاهد پیروی از تفکر بسیجی هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۰۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه دانش آموزان دختر بسیجی کردستان اظهار داشت: امام راحل بسیج را پایه گذاری کرد تا رویش‌های بزرگی را به وجود آورد که در دنیا بی مثال باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم همواره بر تربیت جوان مومن و انقلابی پای کار تاکید داشته‌اند، چون معتقدند جوانان پایه گذار تمدن اسلامی در سطح جهانی هستند.

وی  بیان  داشت: امام راحل اهداف متعالی را مطرح کردند که مبارزه با طاغوت و مستکبرین یکی از این اهداف است ، و  شکستن هیمنه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و برقراری حکومت اسلامی از دیگر اهداف امام خمینی (ره) برای تشکیل انقلاب با حمایت مردم بود.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان  با توطئه افکنی علیه نسل جوان می خواهند  برنامه‌هایی علیه نسل جدید و آینده  این انقلاب طراحی کنند که این خود نشانه ضعف و ناامیدی دشمن در رسید به نقشه های شوم علیه جوان ایرانی است.

وی با اشاره به هوشیاری در مقابل توطئه دشمنان افزود:  رهبر معظم انقلاب از سال ۶۸ مباحث مهمی را در خصوص تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران به ویژه نسل آینده ساز انقلاب اعلام کردند و باید در این خصوص آگاهانه پیش رفت.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: گام اول انقلاب با تحمل سختی‌ها پشت سر گذاشته شد و در این چهار دهه مبارزات متعددی را با مزدوران دشمنان انقلاب پشت سر گذاشتیم و شهدای والامقامی را تقدیم کردیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جوانان انقلابی با روحیه ایمان و با تاسی از ولایت در برابر جبهه کفر ایستادند و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستند، افزود: ایران قدرت برتر منطقه در عرصه نظامی است و در عرصه علمی نیز علاوه بر منطقه در سطح جهانی نیز جزو کشور‌های برتر هستیم.

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان هم در این مراسم گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور به کردستان فراهم شده است.

سرهنگ منتشلو افزود: بر اساس طرح اعتلای بسیج برنامه‌های متنوعی برای اعتلای بسیج دانش آموزی و تربیت فرماندهان و مدیران جوان در تراز انقلاب اسلامی دیده شده که یکی از این برنامه‌ها همایش یاوران ولایت است.

وی عنوان نمود: این همایش در دو سطح شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و در ۲ نوبت پسران و دختران دانش آموز از کلاس‌های فرهنگی، معرفتی، عقیدتی و تشکیلاتی برگزار شده در این مکان (اردوگاه سلیمان خاطر) بهره‌مند می‌شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات