خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت گروه‌های جهادی سپاه لامرد برگزار شد:
گروه‌های جهادی شهیدان دادنام و مبرز سپاه شهرستان لامرد که جهت خدمت رسانی به روستای سیل زده عیله شوشتر اعزام شده بودند، مراسم اختتامیه فعالیت‌های خود را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۰۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ عبدالله زاده این مراسم گفت: از میزبانی مردم ولایت مدار روستای عیله و مسئولین این روستا و همچنین از زحمات و همراهی جناب سرهنگ نیسی زاده فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شوشتر، و مسئول قرارگاه پیشرفت و سازندگی منطقه تقدیر و تشکر میکنم.

وی افزود: از تمامی جهادگران عزیز، از حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ناحیه، تیم تدارکات، تیم فرهنگی و فضای مجازی و تمامی عزیزان جهادگر تشکر ویژه دارم.

سرهنگ عبدالله زاده گفت: سعی ما بر این بود که از تمامی تخصص های موردنیاز در گروه استفاده کنیم که این امر به اذعان نمایندگان بسیج سازندگی استان، باعث شد که بیش از دو برابر پروژه های تعمیری محوله به این ناحیه کار صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لامرد ضمن تشکر از خیرین محترم شهرستان لامرد گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که به جهادگران توصیه کردند که هرکجا که میروید، ریشه محرومیت را بخشکانید، در کنار فعالیت های عمرانی، به معیشت مردم و محرومیت زدایی از مردم محروم روستا هم پرداختیم و کالاهای اساسی و موردنیاز خانواده ها را با مبلغ بیش از ۲۲۰میلیون ریال که توسط خیرین محترم شهرستان لامرد اهدا شد، خریداری و تحویل خانواده ها گردید.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: گروه های جهادی خصلت های بسیار خوبی نظیر صبر، ایثار، نوع دوستی، نماز اول وقت، و هجرت دارد.

وی در پایان نیز مجددا از همه مردم روستا و جهادگران عزیز شهرستان لامرد تقدیر و تشکر کرد و برای همه آنان از خداوند متعال توفیق و بهروزی و سلامتی خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها