خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف یک هزار و 656 تن گندم قاچاق و دپو شده غیر مجاز از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۸۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران وانجام اقدامات فنی واطلاعاتی از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار یک هزارو 656 تن گندم قاچاق و دپو شده غیر قانونی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود:مبارزه با قاچاق کالای اساسی و مورد نیاز مردم از اولویت های پلیس بوده و در سال جاری به همت ماموران انتظامی این فرماندهی با تمام امکانات و تجهیزات،اجازه جولان به دلالان که در صدد کسب سود و منفعت شخصی و ایجاد مشکل در ارتزاق مردم هستند را نداده است .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در سطح استان در چندین عملیات پلیسی مقدار یک هزار و 656 تن از دلالان وخریداران غیر قانونی گندم مورد نیاز مردم کشف شد به کشاورزان توصیه کرد :ضمن خودداری از فروش گندم به دلالان، گندم حاصل از زحمات خودشان را به مراکز مجاز خرید گندم که دارای مجوز از اداره جها کشاورزی می باشد بفروشند.

وی خاطر نشان کرد: هر چند پلیس استان با تشديد اقدامات اطلاعاتي و استفاده از توانمندی خود توانسته است از قاچاق و دپوی غیر قانونی گندم توسط دلالان جلوگیری کند ولی موفقیت کامل در امر مبارزه با معضل قاچاق و مهار وکنترل آن نیازمند پیگیری و همکاری دستگاه ها و ارگان های مختلف است.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به ارزش 28 میلیارد و 152 میلیون ریالی کشف گندم قاچاق و دپوی غیر قانونی از ابتدای سال جاری تاکنون برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد :شهروندان در صورت مشاهده فعالیت دلالان و دپوی گندم غیرمجاز برای قاچاق به خارج از استان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها