رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان خبر داد

اعزام ۲۱۰ نفر از بسیجیان کارمند گیلانی به همراه خانواده به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس + تصاویر

سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تعداد ۲۱۰ نفر از بسیجیان کارمند استان را در قالب چهار دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس به همراه خانواده آنان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۰۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
سرهنگ عباس حسینی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تعداد ۲۱۰ نفر از بسیجیان کارمند استان را به همراه خانواده آنان به مناطق عملیاتی کردستان و شمال غرب اعزام کرد اظهار کرد: این افراد در قالب چهار دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس از تاریخ ۱۶ مردادماه به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شهر‌های دیواندره، سقز، بانه، سردشت و پیرانشهر بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در این اردو چهار روزه از مناطق عملیاتی (بوالحسن) بازدید می‌شود افزود: در این منطقه عملیات نصر چهار انجام شده بود و محل شهادت شهیدان سید مهدی خوش سیرت، مجید مرآت و خلوص دهقانپور می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: زائران گیلانی همچنین از مزار شهدای غریب منطقه سیرانبند و مناطق عملیاتی دارساوین که محل شهادت برادران زین الدین و یادمان شهید ناصر کاظمی در ۱۰ کیلومتری شهر پیرانشهر، منطقه عملیاتی حاج عمران از توابع شهر پیرانشهر که محل عملیات کربلای ۲ و محل شهادت شهیدان قلی پور، گلستانی، رضوانخواه، قبادی، عادلی و دیگر شهدای گیلانی می‌باشد بازدید خواهد کرد.

حسینی با اشاره به هدف اصلی این اعزام بیان کرد: هدف اصلی ما تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و همچنین معرفی الگو‌ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار در بین جوانان است.

وی با بیان اینکه نکته اصلی و کلیدی در اردو‌های راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است گفت: امید داریم زائرین اعزامی زیارت با معرفت داشته باشند.

تصریح کرد: افراد اعزام شده به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از پایگاه‌های ادارات کل دادگستری زندان‌ها، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، سازمان فنی و حرفه‌ای گیلان می‌باشند.

وی افزود: در تاریخ ۴ مرداد ماه امسال نیز یک دستگاه اتوبوس از پایگاه شهید منتظری اداره کل مخابرات استان گیلان به منطقه کردستان و شمال غرب اعزام شده بودند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: از زحمات همه مدیران ادارات کل و فرمانده‌های محترم پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات که حمایت مادی و معنوی از این اعزام‌ها داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.



/انتهای پیام
ارسال نظرات