خبرهای داغ:
معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل راهداری استان همدان:
معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به مهم بودن جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات و دستگاه‌ها، گفت: روابط عمومی، زبان گویای هر سازمانی است.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۸۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

روابط عمومی، زبان گویای هر سازمانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد سرگزی به مناسبت هفته خبرنگار در جمع روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها، روابط عمومی را گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای هر سازمان برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی نقشی بی‌بدیل در سلسله امور اجرایی سازمان‌ها دارد.

وی افزود: امروزه ارتباطات و گسترش آن به عنوان راهكاری موثر در پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود و این مهم در دستگاه‌های مختلف با تلاش مسئولان روابط عمومی میسر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه تعامل با رسانه‌ها، ابزار مناسب برای دستیابی به اهداف و ارتقای رضایتمندی جامعه مخاطب است، ابراز داشت: آگاهی‌رسانی خدمات به مردم می‌تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.

حمید پرورشی‌خرم به نقش و جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با انعكاس به موقع اخبار و اقدامات اداره در حوزه‌های مختلف زمینه‌های نارضایتی در جامعه را كاسته و به تقویت وحدت در جامعه كمك كنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان هم، رشد و توسعه فرهنگی جامعه را مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی‌رسانی به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه‌ها است.

صفر صادقی‌راد افزود: خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی طرفانه عمل می‌کند چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی‌طرفی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات