خبرهای داغ:
مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)در محل نماز خانه دهکده مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۸۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ابتدای مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)حجت الاسلام  و المسلمین حسین زحمتکش بیان داشت:قرآن کتاب هدایت است و هرآنچه را که انسان را به سعادت می رساند در خود دارد چرا که اگر قرآن در زندگی جاری نباشد انسان سعادتمند دنیا و آخرت نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)اظهار داشت:کسانی که می خواهند دستورات قرآن را در جامعه جاری کنند باید خود توجه واحتمام ویژه ای به قرآن داشته باشند چرا که  وقتی افراد خود  در درک مفاهیم و قرائت قرآن مشکل داشته باشند چگونه می توانند حرف از قرآن و آموزه های قرآنی بزنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در ادامه افزود:بعد از شناخت  و یادگیری قرآن  عمل به قرآن می رسد و سپاه باید سرآمد این حوزه دریادگیری و هم در عمل در بین همه اقشار و جوامع باید باشد و کسی که خود می خواهد پاسدار قرآن باشد باید آن را بداند و یاد داشته باشد و یکی از شایستگی های پاسداری درک آموزه های قرآنی و عمل به آن است.

حجت الاسلام زحمتکش افزود:کار بزرگی که در سپاه باید صورت گیرد  این است  در کنار پاسداران  باید بسیجیان و سربازان را با قرآن خواندن و نماز خواندن تربیت کنیم چرا که انس با قرآن و نماز افرادرا از بسیاری منکرات و گناهان دور خواهد کرد.

لازم به ذکر می باشد که خواهران حاضر در این مسابقات در رشته های مفاهیم ،ترتیل و حفظ به رقابت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها