خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه جانبازان به عنوان سند افتخار نظام اسلامی هستند، گفت: حماسه‌آفرینی جانبازان عزیز در طول تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حبیب شهسواری در جمع جانبازان بالای ۷۰ درصد آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: جانبازان پیشتازان حرکت در مسیر ولایت و شهدا هستند و به‌عنوان سرمایه‌های معنوی تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی، افزود:تاریخ انقلاب اسلامی مملو از حماسه‌آفرینی‌ها و جان‌نثاری جانبازان به‌عنوان شهدای زنده است و هرگز این فداکاری‌ها از ذهن انقلاب اسلامی و مردم ایران پاک نخواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، جانبازان را سند افتخار نظام اسلامی دانست و گفت: تمام مردم مدیون جانفشانی این بزرگان هستند و باید خانواده‌ها و فرزندان‌ها آن‌ها به این جایگاه رفیع پدران خود افتخار کنند.

وی، همچنین ادامه داد:همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، لحظه به لحظه زندگی جانبازان تمرین و ممارثت شهادت است، لذا شهدا و جانبازان زنده و ماندگاران تاریخ هستند.

سردار شهسواری، رسیدگی به مطالبات جانبازان را جزو اصلی‌ترین نیاز در دستگاه‌های مختلف اداری و سازمانی دانست و تاکید کرد:برای حل مشکلات جانبازان تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم که در این مسیر سربلند باشیم.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات