جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه صالحین نظام که تولد یافته انقلاب اسلامی است ،گفت: امروز مظلومان جهان از میوه‌های این درخت در سراسر دنیا برای دفاع از خود بهره‌گیری می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۶۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار عبدلی جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در مراسم اولین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) اظهار داشت: بسیج به عنوان شجره طیبه صالحین نظام که تولد یافته انقلاب اسلامی است و امروز مظلومان جهان از میوه‌های این درخت در سراسر دنیا برای دفاع از خود بهره‌گیری می‌کنند.

بسیج به عنوان شجره طیبه صالحین نظام و تولد یافته انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به اینکه اخلاص، بصیرت و ولایتمداری از خصوصیات برجسته بسیجیان است، بیان کرد: به دلیل همین خصوصیات برجسته است که افراد جامعه ما و حتی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان دوست دارند به اسم بسیجی از آنها نام برده شوند.

وی افزود: بسیج و بسیجیان آنقدر فعالیت دارند و دامنه فعالیت آنها در عرصه‌های مختلف چنان است که رسانه‌ها در برخی از موارد توان پوشش کامل آنها را ندارند.

پاسدار عبدلی با بیان اینکه حفظ ارزش‌هایی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند بر عهده سپاه و بسیج است تصریح کرد: اگر در تفکر بسیجی بعد معنویت و تقوای لازم وجود نداشته باشد بدون شک ایستادگی در برابر دشمنان نظام و نقشه‌های پیچیده آنان میسر نمی‌شود.

 

 

خبرنگار بسیجی : سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها