«علی پورمیرزایی» یزد با اشاره به اهمیت جایگاه هنر در انتقال فرهنگ اصیل اسلامی به نسل های جدید، گفت: بسیج دانشجویی استان از سال 1393 با توجه به ظرفیت های دانشگاه ها نسبت به طراحی و اجرای جشنواره رویش اقدام کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۴۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

«علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی ناحیه مرکزی  و دبیر کنگره شهدای دانشجویی استان یزد پیش از ظهر امروزدر نشست خبری تبیین برنامه های چهارمین جشنواره ادبی و هنری رویش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانشجویی اظهار داشت: وظیفه دانشجو و دانشگاه کلید رسیدن به تمدن اسلامی که مبداء همه تحولات است، می باشد.

وی افزود: دانشجویان از بدو تشکیل حکومت اسلامی در ایران منشاء همه تغییرات بوده اند و از بعدهای علمی، معنوی و انقلابی ایفای نقش می کنند که از راههای به سرانجام رساندن این نقش «هنر» است.

 مسئول  بسیج دانشجویی ناحیه مرکزی یزد با اشاره به اهمیت جایگاه هنر در انتقال فرهنگ اصیل اسلامی به نسل های جدید، ادامه داد: بسیج دانشجویی استان از سال 1393 با توجه به ظرفیت های دانشگاه ها نسبت به طراحی و اجرای جشنواره رویش اقدام کرد.

پورمیرزایی تاکید کرد: به منظور حمایت حداکثری دانشگاه ها از این جشنواره دانشجویی هر ساله یکی از روسای دانشگاه ها به عنوان دبیر جشنواره انتخاب می شوند که در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به عنوان میزبان جشنواره انتخاب شده است.

دبیر کنگره شهدای دانشجویی استان یزد در  پایان هدف اصلي برگزاري اين جشنواره را صرف تجليل از برترين‌هاي هنري ندانست بلكه مهمترين و اصلي‌ترين هدف را شناسايي هنرمندان مستعد دانشجويي دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات