رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور:

جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست/ مسئولان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران همت کنند

سردار کارگر گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور ، ما هرروز شاهد افتتاح پروژه ها هستیم لذا باید گفت که  جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشور دیگری قابل مقایسه نیست..
کد خبر: ۹۱۶۳۴۳۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران که با حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران  و سردار ملکی رئیس بنیاد حفظ آثار استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم مازندران همیشه و در همه جا در خط مقدم بودند، اظهار کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران از نظر ما افتتاح شده است  و حالا نیاز دارد تا با همت مسئولان تکمیل شود.

سردار کارگر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را  بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور خواند و با بیان این مطلب که این مرکز فرهنگی به این نیت که  در مسیر زیارت امام رضا (ع) قرار دارد ساخته شده ، افزود: ساخت این مرکز فرهنگی به لطف امام هشتم تا به اینجا رسید.

او در ادامه ضمن برشمردن اینکه دفاع مقدس کلید وحدت بود به تکمیل طرح پارک موزه دفاع مقدس مازندران اشاره  و اضافه کرد:  اگر در ساخت این طرح بزرگ فرهنگی با مدل دفاع مقدس وارد شویم آن را خواهیم ساخت.

رئیس  بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کشور با اظهار به اینکه  موزه دفاع مقدس یک عبادتگاه است ، فرهنگ دفاع مقدس را محل تلاقی  نسل ها برای انتقال فرهنگ شهدا دانست و خاطر نشان کرد:شهدا بدون هیچ توقعی کار کردند و ما هم باید ساخت این مرکز را به اتمام برسانیم.

سردار کارگر در همین رابطه با اشاره به رویش های  انقلاب از حضور 7 میلیون نفر  در اردوی راهیان نور سال گذشته  خبر داد و اعلام کرد:  بیش از 70 درصد زائرین راهیان نور جوانان 15 تا 30 سال بودند.

رئیس بنیاد حفظ آثار کشور  برضرورت همکاری دستگاه‌ها جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد و گفت:  کار ساخت بخشی از موزه به شهرداری ساری واگذار شده است و بنیاد حفظ آثار مرکزی هم هر کمکی نیاز باشد،دریغ نخواهد کرد.

سردار کارگر در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار امروز ایران را مرهون دوران دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد:  ملت ایران با دست خالی در مقابل 36 ابرقدرت دنیا ایستاد  در حالی محتاج سیم خاردار و گونی های سنگر بود.

او در همین رابطه تصریح کرد: با عنایت شهدا امروز با سامانه های ساخت ایران پیشرفته ترین پهپاد دنیا را هدف قرار میدهیم و میزنیم .

سردار کارگر  به پیشرفت های کشور در زمینه های تامین امنیت ، علمی و عمرانی اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور ، ما هرروز شاهد افتتاح پروژه ها هستیم لذا باید گفت که  جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشور دیگری قابل مقایسه نیست.

رئیس بنیاد حفظ آثار کشور با اظهار براینکه ایران علاوه بر تامین  امنیت خود، امنیت کشورهای دیگر را هم تامین می کند، افزود: داعش برای جمهوری اسلامی ساخته شد اما نظام اسلامی  با قدرت در هزار کیلومتری  با دشمن در سوریه و عراق  جنگید و  آن را از بین برد.

سردار کارگر در پایان سخنان خود  با اشاره به روز خبرنگار، از نقش رسانه ها در انعکاس عملکرد بنیاد و راهیان نور یادآور شد: رسانه‌ها فرصتی هستند که باید از این فرصت برای پیشرفت جامعه بهره ببریم. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها