اردوی سه روزه جهادی شهید زاهدی در روستاهای میل سفید و پناهکوه از توابع بخش خضرآباد به همت بسیج سازندگی و حوزه خاتم الانبیاء(ص) اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۳۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، اردوی سه روزه جهادی شهید زاهدی در روستاهای میل سفید و پناهکوه از توابع بخش خضرآباد به همت بسیج سازندگی و حوزه خاتم الانبیاء(ص) اشکذر برگزار شد.
به گفته زاده میر، مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشکذر، این اردو سه روزه با حضور ۴۰ نفر از جهادگران شهرستان به صورت شبانه روزی در دو روستای میل سفید و پناهکوه برگزار شد.
وی با بیان فعالیت های جهادگران در این اردو، افزود: اهم فعالیت های انجام شده در این اردو را می توان به مرمت و بازسازی دو خانه محروم، رنگ آمیزی درب های مسجد، لایروبی استخر ها و ویزیت رایگان اهالی روستای پناهکوه اشاره کرد که توسط جهادگر شهرستان اشکذر صورت پذیرفت.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشکذر، اظهار داشت: در کنار کار های عمرانی و محرومیت زدایی جهادگران، اقدامات فرهنگی نیز از قبیل اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان، برگزاری جشن سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) در روستای میل سفید ، غبار روبی گلزار شهدا و ساخت مستند جهادگران انجام شد.
زاده میر در پایان با تشکر از زحمات جهادگران در این اردو، خاطر نشان کرد: اردوه های جهادی بسیج سازندگی به منظور محرومیت زدایی، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین کمک به دولت در راستای خدمت رسانی به مردم صورت می گیرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات