جانشین قرارگاه ثار الله تهران با حضور در ستاد فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) از نزدیک آمادگی های رزمی و عملیاتی لشکر را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارا… تهران با حضور در صبحگاه مشترک و در جمع پاسداران و بسیجیان لشکر27 حضرت محمد رسول ا…(ص) اظهار داشت: از اینکه یکبار دیگر در این لشکر پرافتخار و خط شکن و در جمع شما عزیزان حاضر شدم خدا را شاکرم. 

فرمانده لشکر27 محمد رسول ا…(ص) در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز موفقیت ملت ایران  ولایت فقیه و مردم هستند. اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب از شما هراس دارند اولا به پشتوانه رهبری همچون مقام معظم رهبری است و در مرحله دوم مردم عزیز و فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی که گوش به فرمان رهبری همیشه در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد تا دشمن اقدامات شوم خود را عملی کند. 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نیروهای مسلح کشورمان بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری آماده هستند و اجازه تعرض هیچ کشوری را به مرزهای ایران اسلامی را نخواهند داد و جهانیان  مصداق عینی را در سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی به مرزهای کشورمان را دیدند. 

سردار کوثری در خاتمه ضمن تشکر از فرماندهی لشکر27 حضرت محمد رسول ا…(ص) خاطرنشان کرد: لشکر27 محمد رسول ا…(ص) همیشه در مواقعی که نیاز به کمک و همراهی بوده در صحنه حاضر شده است، هم در دوران پرافتخار دفاع مقدس. هم در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و هم  در سیل ابتدای امسال در شمال و جنوب کشور. آفرین به این همه اقتدار و عزت شما و این را بدانید که ملت ایران به شما پاسداران افتخار می کنند.

ارسال نظرات