به مناسبت روز خبرنگار و به همت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، از اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج که در انتشار اخبار سپاه و بسیج بیش ترین همکاری را داشتند، تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۷۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری ها و خبرنگاران بسیجی و تبریک روز خبرنگار اذعان داشت: ما قدردان زحمات اهالی رسانه هستیم چرا که آنها با تعهد شغلی خود سعی در حل مشکلات مردم دارند و به سوی مدیریت افکار به سمت توسعه و پیشرفت و بیان انتقادات سازنده گام بر می دارند.

آیین تجلیل از خبرنگاران استان البرز برگزار شد

وی تصریح کرد: امروز دشمن با انواع تحرکات در قالب جنگ روانی سعی در سست‌سازی باورهای شهروندان دارد و در چنین اوضاعی وظیفه مقابله با هجمه عملیات روانی دشمن بر‌عهده رسانه‌هاست.

همچنین سرگرد پاسدارعبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این آیین ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از رسانه های استان البرز در انتشار اخبار بسیج و سپاه یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ها در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن و لزوم ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی ایرانی، لزوم هم افزایی هرچه بیشتر با گسترش و جریان سازی فرهنگی در بستر رسانه، میتواند خدمات دلسوزانه دلاورمردان بسیجی و پاسداران استان البرز را در عرصه های مختلف را به مردم معرفی و به تصویر کشد.

آیین تجلیل از خبرنگاران استان البرز برگزار شد

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و فعالان حوزه مطبوعات و رسانه استان البرز که بیشترین همکاری را با سپاه و بسیج داشتند، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها