مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی (عج)در گفتگو بابسیج؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: خبرنگاران فرماندهان جنگ نرم در مقابله با جنگ رسانه ای وتبلیغی دشمنان هستند.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۶۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

حجت الاسلام تیموری در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت:این روز بهانه وفرصت مغتنمی است تا شناخت وآگاهی خود را نسبت به اهمیت وجایگاه خبر افزایش داده وبازتعریفی دقیق ترو روشن ترنسبت به رسالت اصیل خبرنگار داشته باشیم.

 

وی به نقش اساسی ومهم حضرت زینب(س) وامام سجاد(ع)در انتقال پیام عاشورا به جهانیان اشاره وخاطرنشان کرد:در اهمیت این رسالت همین بس که حماسه بزرگی همچون حماسه حسینی حیات وبقای خود را مدیون اقدام حضرت زینب کبری(س) وامام سجاد(ع)در ابلاغ پیام عاشورا وخبررسانی نهضت کربلاست.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی (عج)به ویژگی کار خبرنگاران در عصرحاضر اشاره وافزود:صداقت، تلاش مضاعف، دقت، دفاع از انقلاب، اسلام و مردم از ویژگی‌های کار خبرنگاری در جمهوری اسلامی است و یکی از خاصیت‌های سپاه پاسداران نیز همین است.

 

وی بااشاره به اینکه انعکاس واقعیت های جامعه ،بصیرت افزایی،امانتداری وحفظ اقتدار وعزت نظام از وظایف اصلی خبرنگاران می باشد،ادامه داد: امروز داشتن مواضع انقلابی و ارزش‌مداری نخستین و مهمترین رسالت خبرنگاران است.

 

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه خبرنگاران امروز در میدان جنگ نرم فعالیت می‌کنند، گفت: اکنون جنگ نرم مهمترین چالشی است که دنیا با آن روبه‌رو است و تمام تعاملات دنیا بر محور رسانه می‌چرخد.

 

وی در پایان تاکید کرد:امیدواریم که با تکریم وتقدیر از فعالان فرهنگی واصحاب رسانه،گامی هرچند کوچک در پاسداشت خبر وخبرنگار که ماموریتی از جنس کار پیامبران بر عهده دارند،برداریم.

ارسال نظرات