خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

پاسخ گویی کارگزاران نظام و جلب رضایت مردم نتیجه کار خبرنگاران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از وظایف خبرنگاران را اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات نظام در طول چهل سال گذشته دانست و گفت: از مهم ترین نتایج کار خبرنگاران می تواند پاسخ گویی کارگزاران نظام اسلامی و در نهایت رضایت مردم و جامعه باشد.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۶۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان صبح امروز در دیدار با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار  اظهار داشت: خبرنگاری از دو جهت سخت و مهم است یکی آن بخش کار حرفه ای خبرنگار و حضور در میدان های مختلف برای انعکاس اخبار واقعی به مردم و بخش دیگر به دلیل فشارهایی که از طرف افراد مختلف و جریانات سیاسی خبرنگار باید تحمل کند چرا که هر خبری که در رسانه ها کار می شود برای برخی ناراحت کننده و برای برخی خوشحال کننده است و افرادی که خبر باعث ناراحتی آنها می شود به روش های مختلف تلاش می کنند از انعکاس خبر در  رسانه ها جلوگیری کنند و  این موضوع کار خبرنگاران را سخت تر می کند.

وی در ادامه بیان داشت: با وجود فشارهای شغلی که به خبرنگاران وارد است خبرنگاری می تواند در سطح انقلاب اسلامی باشد و به وظیفه  خود به نحو احسن عمل کند که علاوه بر تخصص حرفه ای، دارای ویژگی های جسارت، صداقت و تاثیر نپذیرفتن از جریانات سیاسی  باشد.

فاطمی نسب با بیان اینکه خبرنگاران در اطلاع رسانی مشکلات  مردم و واقعیت های زندگی اجتماعی نقش مهم و اساسی دارند خطاب به ایشان خاطرنشان کرد:  شما خبرنگاران با رسانه ای کردن مشکلات مردم می توانید در اطلاع ر سانی آن به مسئولین در رفع مشکلات مردم  تاثیرگذار باشید. شما خبرنگاران حلقه واسط بین مسئولین و  مردم هستید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان بخش دیگری از وظایف خبرنگاران را اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات نظام در طول چهل سال گذشته دانست و گفت: از مهم ترین نتایج کار خبرنگاران می توان پاسخ گویی کارگزاران نظام اسلامی و در نهایت رضایت مردم و جامعه باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه به مناسبت روز خبرنگار از سعی و تلاش خبرنگاران فعال در سطح شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار