خبرهای داغ:
حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان لرستان تصریح کرد: طلاب و روحانیون تا حل کامل مشکلات سیل زدگان در کنار آنها هستند و کار خدمت رسانی را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۹۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان لرستان که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: طلاب و مبلغان لرستانی تا حل کامل مشکلات سیل زدگان در کنار آنها هستند و کار خدمت رسانی را انجام خواهند داد تا زندگی سیل زدگان دوباره به حالت عادی برگردد .

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: در صددیم تا با استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب و مبلغان و جلب مشارکت خیران، بخشی از نیازهای مردم آسیب دیده از سیل استان لرستان حل شود .

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان لرستان در حال تهیه پرونده سلامت جسمانی و روحی افراد پذیرش شده برای سال تحصیلی آینده هستند، خاطر نشان کرد: پرونده داوطلبان ورود به حوزه برای تائیدیه پزشکی آماده است و آنان می توانند با مراجعه به پزشکان معتمد، سلامت جسمی و روحی خود را ارزیابی کنند.

حجت الاسلام موسوی در پایان اظهار کرد: امید می رود با ارزیابی و گزینش دقیق افراد علاقمند ورود به حوزه علمیه استان لرستان شاهد پویایی تهذیبی و رشد و نشاط علمی روزافزون در بین طلاب باشیم.

ارسال نظرات