خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیمشک بیان کرد:

کارگاه آموزشی گشت های محله محور برگزارشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به نقشه بسیج در اوایل انقلاب گفت: اولین و موثرترین نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس شاهد بوده ایم.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۷۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

 سرهنگ کریم پور افزود بسیج در زمینه های مختلف حضور داشته و در زمینه های مختلف اقتصادی فرهنگی سازندگی و محور مقاومت اثر گذار بوده است که نشان از پویایی ظرفیت بسیج دارد و می تواند در برابر موقعیت های مختلف خود را سازگار و بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی گفت زمانی نگاه بسیج صرفاً به او تورهای ایست بازرسی منوط می شد، اما با توجه به شرایط نقش خدمت رسانی بسیج به گشت های محله محور تبدیل شد، که از خود مردم برای ایجاد احساس امنیت استفاده کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در این برنامه با اشاره به ظرفیت بالای بسیج گفت: در طرح رضویون گشت های بسیج زمینه کاهش برخی جرائم را فراهم می کند.

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور گفت: امروز امنیت یکی از اولویت های مهم انقلاب است که بسیج می توان نقش موثری در ایفای ان داشته باشد.
سردارعلی نجفوند فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) در این برنامه گفت: خدا را شاکریم که امروز جمهوری اسلامی بعنوان محور مقاومت دنیای اسلام در مقابل استکبار ایستاده است.
وی افزود: امروز این نهال انقلاب اسلامی به بار نشسته و در کشورهای مختلف از جمله کشور های همسایه شاخه های آن محمور مقاومت را ایجاد کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها