خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد:

تقوا و ترک گناه کلید حل مشکلات است

حجت الاسلام اکبر احمدی گفت: دین اسلام برای زود به هدف رسیدن انسان راهکارهایی قرار داده است، یکی از این راهکارها احترام به والدین است.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۶۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام اکبر احمدی در مراسم تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد (علیه السلام) نجف آباد اظهار داشت: در دین اسلام راه‌کارهایی برای موفقیت در کارها وجود دارد که  یکی از این راهکارها احترام به والدین است.

وی ادامه داد: نماز اول وقت و نافله های مستحبی یکی دیگر از راه های زودتر به هدف رسیدن در کارها است؛ دانش آموزان عزیز سعی کنید نافله نماز صبح را بخواننند.

احمدی گفت: تقوا و گناه نکردن و نه گفتن به گناه یکی دیگر از راه هایی است که انسان را زود به مقصد می رساند لذا تمام تلاش خود را بکنید تا گناه نکنید؛ به عنوان مثال در فضای مجازی به گناه نه بگویید و تقوا داشته باشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد تأکید کرد: بسیج دانش آموزی می تواند با ارائه مطالب دینی و اخلاقی به قلب جوانان آینده آنان را تضمین نماید.

در پایان این جلسه از زحمات آقای رحیمی تشکر و حجت الاسلام قربعلی به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد علیه السلام نجف آباد منصوب گردید.

ارسال نظرات