جلسه طرح جهاد همبستگی ملی با هدف ایجاد تعامل و هم افزایی هر چه بهتر با حضور هیات‌های مذهبی ۳۴ مسجد وحسینیه منطقه پنجتن و حضور ائمه جماعات و هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج کلیه مساجد و حسینیه‌های محدوده، با حضور مسئولین محلی و با حضور جمعی از فرماندهان پاسگاه پنجتن در سپاه ناحیه میثم مشهد برگزار شد
کد خبر: ۹۱۶۳۲۵۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این جلسه پیرامون راه‌های همبستگی و هم افزایی هر چه بهتر و دوری از موازی کاری‌ها و رفع مشکلات معضلات مردم و محله و کمک به ساخت منازل سیل زدگان استان گلستان و عتبات عالیات برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار محمد مدرسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم و  زنجیری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ناحیه میثم سخنرانی کردند.

سرهنگ مدرسی به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره کمک به سیل زدگان اشاره کرد؛ و گفت: با کمک مردم و با محوریت مساجد، طرح همبستگی ملی برای کمک به هموطنان سیل زده باید اجرا گردد.
 
وی  ضمن قدردانی از همراهی مردم در طرح همبستگی ملی بیان کرد: در مرحله دوم این طرح قرار است تجهیزات لازم برای خانه‌های بازسازی شده مناطق سیل زده گلستان فراهم شود.

در این جلسه بر دعوت از مسئولین برای رفع مشکلات مساجد و پایگاه‌ها نیز تاکید گردید؛ و بنا شد برای رفع مشکلات مردم صندوق‌های قرض الحسنه مردمی و محلی ایجاد شود.

در پایان جلسه ضمن تاکید بر برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر جشن‌های خیابانی تجمیعی عید قربان و عید غدیر همکاری تمام افراد و مسئولین حاضر در جلسه را خواستار شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها