مصطفی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
سردار شاکرمی ،گفت: باید دو مؤلفه صراحت و صداقت پیشتاز همه‌کاره‌ای خبرنگاران باشد و ما روزهای سختی برای رسیدن به قله‌های توسعه در پیش روداریم، باید نقد باشد، مطالبه گری هم باشد و اگر مطالبه گری نباشد خیلی از کارها، پیش نمی‌رود و طرح‌ها به سرانجام نمی‌رسد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۴۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگاران در محل هتل زاگرس شهر ایلام، اظهار کرد: شهید صارمی مسیر اوج گرفتن، پرواز گرفتن و رسیدن به معشوق به همه شهیدان و مدافعان حرم نشان دادند.

 وی، افزود: در روزها و شرایطی که پر از مظلومیت بود و جریان شهادت بر زبان نبود، محمود صارمی بخشی از تاریخ را به خود اختصاص داد و امروز بر تارک خبرنگاری تلالو و نورافشانی می‌کند، نگاه صادقانه، شهادت‌طلبی، ایثار و همه واژه‌هایی که در تفسیر این شخصیت کم می‌آورند، در صارمی وجود داشته که بعد از گذشت سالها امروز صاحبان اندیشه‌های پاک و خبرنگاران، برای تفسیر این اندیشه در روز خبرنگار گرد هم می‌آیند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با تأکید بر اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی و گروهی وابسته نیست، افزود: سپاه پاسداران فارغ از همه جریان‌های سیاسی برای پیشرفت نظام در همه ابعاد و برای خدمت به مردم هیچ مرزی نمی‌شناسد، باتجربه گران‌قدر دفاع مقدس و با تکیه‌بر نسل پویا و جوان در عرصه مختلف برای مقابله با همه تهدیدات در جغرافیای ایلام و ایران در لحظه آمادگی ازنظر امکانات، تجهیزات و نفرات از آمادگی لازم برخوردار است.

سردار شاکرمی، ابراز کرد: همه جریان‌های معاند و ضدانقلاب در رصد ما هستند، در ایلام نیز همه جریان‌های ضدانقلاب، انحرافی و تکفیری و در مرز نیز، در رصد اطلاعاتی ما قرار دارند، در حوزه‌های برون‌مرزی و درون‌مرزی یک اشراف صددرصدی داریم.

وی، بیان کرد: برخی اوقات برخی افراد، از روی ناآگاهی در فضای کل کشور به برخی از جنبه‌های راهبردی نظام ورود می‌کنند که بسیار خطرناک است که باید مراقبت کرد، بسیج امروز ابزاری برای جامعه و در اختیار مسئولان است، همان‌طوری که در برابر داعش می‌ایستد در عرصه‌های خدمت به مردم نیز وارد می‌شود.

سردار شاکرمی، با اشاره به اینکه ما به دنبال هم‌افزایی و حضور در بین مردم هستیم، گفت: برخی از کانال‌ها که دارای خط‌مشی سیاسی خاص هستند، تنها بخش از خدمات و تلاش‌ها را منعکس می‌کنند که باید همه تلاش‌ها و خدمات نظام منعکس شود تا جریان ضدانقلاب را مأیوس کنند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: اگر همه رسانه‌ها پای‌کار باشند و خدمات دولت و نظام اسلامی را منعکس کنند، جریان ضدانقلاب اسلامی را مأیوس و توطئه‌های آنان در ناامید کردن جامعه، خنثی می‌شود.

وی، گفت: باید دو مؤلفه صراحت و صداقت پیشتاز همه‌کاره‌ای خبرنگاران باشد و  ما روزهای سختی برای رسیدن به قله‌های توسعه در پیش روداریم، باید نقد باشد، مطالبه گری هم باشد و اگر مطالبه گری نباشد خیلی از کارها، پیش نمی‌رود و طرح‌ها به سرانجام نمی‌رسد.

سردار شاکرمی، با تأکید بر اینکه باید با مفاهمه و گفتمان سازی یک مجموعه هماهنگ ایجاد شود که برای پیشرفت امورات در خدمت مردم، نظام و دولت باشد، تصریح کرد: امروز دشمن، از هرزمانی به ما نزدیک‌تر شده و همه ظرفیت‌ها را به میدان آورده است، اما امروز ما بااقتدار در عرصه‌های نظامی و تجهیزاتی از نقطه صفر به برابری با دشمن رسیده‌ایم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، خاطرنشان کرد: اما دشمن تنها از طریق جریان فرهنگی و فضای مجازی می‌تواند به ما ضربه بزند، فضای مجازی هم بهترین فرصت و هم بزرگ‌ترین تهدید است، فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه برنده است، اگر مدیریت نشود، ممکن ضربه کاری به کشور بزند و اگر مدیریت شود می‌تواند ما راه به قله‌های رفیع برساند و ضربه‌ای محکم به دشمن وارد کند.

وی، با تأکید بر اینکه خبرنگاران سنگرهای دفاع نظام را با ابزاری که در اختیاردارند، به آن‌سوی مرزها برده‌اند، گفت: همه رسانه‌های استان در خط انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند، همه می‌توانند در جلسات سپاه باشند، بسیج باطن است و ظاهر نیست و فقط شامل افرادی نمی‌شود که پرونده بسیجی داشته باشند و همه‌کسانی که در مسیر انقلاب گام برمی‌دارند، دلشان را برای مملکت می‌سوزد و مطالبه گری می‌کنند و جلوی خیانت و جلوی اندیشه ناپاک برای دست یازیدن به مصالح کشور می‌ایستند، انقلابی هستند.

سردار شاکرمی، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج یک جریان مردمی است و از دل مردم است و هیچ‌کس نمی‌تواند سپاه را از مردم جدا کند، همه مردم جزو هدف خدمات سپاه پاسداران هستند، هیچ‌کس در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه منت گذاشتن ندارد، همه ابزارها و قدرت و خدمات برای مردم است و سپاه صد درصد برای مردم و در خدمت مردم است.

 

ارسال نظرات