معارفه فرمانده ارشد پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه:
مراسم معارفه مهندس سید پیروز موسوی به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه پارس جنوبی عصر دیروز با حضور سردار مطیعی معاون فرمانده سازمان پدافند غیر عامل کشور و مسئولین وزارت نفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۳۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، مراسم معارفه مهندس سید پیروز موسوی به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه پارس جنوبی عصر امروز، با حضور سردار مطیعی معاون فرمانده سازمان پدافند غیر عامل کشور، رییس HSE شرکت ملی نفت ایران، نمایندگان HSE شرکت‌های مستقر در منطقه و مدیران پدافند غیر عامل شرکت ملی و وزارت نفت، برگزار شد.

سردار محمد علی مطیعی در آیین معارفه فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس گفت: سازمان پدافند غیر عامل کشور پس از مشورت با وزیر نفت، حکم ارشدیت مهندس پیروز موسوی به عنوان مدیر ارشد شرایط اضطراری در منطقه صادر شد که با توجه به وضعیت ویژه خلیج فارس، این وظیفه جدیدی است که به ایشان تفویض میشود.

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: علاوه بر حکم فوق که جنبه مدیریتی دارد مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه پارس جنوبی نیز منصوب می‌شود.

این مقام مسئول افزود: حکم صادره برای مهندس موسوی از سه جنبه حقوقی، حکم ویژه‌ای است. اول اینکه این حکم از سوی مقام معظم رهبری تایید و تاکید شده است، دوم این حکم از سوی شورای عالی امنیت ملی ابلاغ و از سوی سردار جلالی در راستای این ابلاغیه به مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تفویض می‌شود و همچنین این حکم از سوی مقام عالی وزارت نفت نیز به ایشان ابلاغ شده است.

سردار مطیعی با اشاره به اینکه عالی‌ترین مقامات کشور انتصاب سید پیروز موسوی به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل پارس جنوبی مورد تایید قرار داده‌اند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که این انتصاب، یک ابلاغ عادی نیست و بارحقوقی بسیار بالایی دارد.

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد: تولید نفت در خلیج فارس همواره پایدار خواهد ماند و این وعده را به مردم می‌دهیم که خلیج فارس مانند یک در گرانبها توسط حافظان میهن اسلامی و تلاشگران صنعت نفت حراست خواهد شد.

سید پیروز موسوی فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم پارس جنوبی را امانت ٨٠ میلیون ایرانی خواند که ۷۰ درصد گاز و ٤٠ درصد محصولات پتروشیمی کشور را تولید می‌کند و از این منظر یک منطقه صنعتی منحصر به فرد در کشور به شمار می‌رود.

موسوی پارس جنوبی را گنجینه ملی دانست و تاکید کرد: پایداری تولید و حفظ جان انسان‌ها از وظایف اصلی مدیریت بحران در منطقه است که سعی می‌کنیم با کمک همه مردم، شرکت‌های مستقر در منطقه و نهاد‌های نظامی و امنیتی از این ثروت ملی به خوبی نگهداری کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس شیوه نامه ابلاغی وزارت نفت را دستور العمل اجرایی در شرایط بحرانی بر شمرد که این شیوه نامه در قالب تمرین‌های ماهانه، از جمله تمرینی که امروز عصر برگزار شد همواره در معرض آزمون و خطا قرار خواهد گرفت.
 
مهندس موسوی فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه پارس جنوبی شد
 
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها