مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رامسر با حضور حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا، محمد آزاد فرماندار رامسر در اردوگاه متمرکز کشوری شهدای هفت تیر رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۲۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رامسر با حضور حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا، محمد آزاد فرماندار رامسر و جمعی از مسئولان استانی و شهری در اردوگاه متمرکز کشوری شهدای هفت تیر رامسر برگزار شد.

سرهنگ محمدی فرمانده سابق سپاه رامسر در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت:روز اول که به فرماندهی ناحیه منصوب شدم به همراه پاسداران به زیارت قبور شهدا رفته  و هم قسم شدیم که در راه شهدا و آرمان‌های امام و رهبری باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های اشتغال زایی و محرومیت زدایی در بخش‌های مختلف کشاورزی، خانه‌های محرومان، اقتصاد مقاومتی در شهرستان اظهار کرد: اقدامات خوبی را در این بخش ها توانستیم انجام دهیم.

به گفته محمدی ماموریت گشت‌های محله محور، اردو‌های جهادی، برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌هایی بود سپاه رامسر با جدیت پیگیری می کرد.

در ادامه مراسم ، سرهنگ محمد رضا خمسیه فرمانده جدید سپاه رامسرهم با ابراز خرسندی از اینکه بار دیگر  خادم مردم و بسیجیان در شهرستان رامسر هستم، اضافه کرد: تلاش می کنیم تا گام های موثری را با حمایت مردم و بسیجیان  در شهرستان برداریم.

خمسیه با تاکید براینکه برای اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد گفت:امروزه سپاه و بسیج بیشتر در عرصه‌های مختلف و در قامت سازندگی و فرهنگی حضور دارد. 

فرمانده جدید سپاه رامسر فضای وحدت و همدلی را اولویت کار‌ها دانست و خواستار شد که این امر لازمه همه ماموریت‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها