نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ترویج روحیه اخلاق مداری را از وظایف بسیج ورزشکاران برشمرد و گفت: جهت دهی به اخلاق و رفتار ورزشکاران و ورزش دوست در میادین ورزش می تواند، ولایت مداری، تکلیف گرایی و صفات حسنه اسلامی را در جامعه ارتقا ببخشد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۱۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای بسیج ورزشکاران استان با بیان اینکه ورزش همگانی مکارم اخلاق را در جامعه ارتقا می دهد، افزود: از دغدغه های مهم مسئولان کشور همگانی شدن و رونق ورزش در جامعه است که بسیج ورزشکاران میتواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.
وی یکی از نیازهای جامعه را داشتن روحیه شادی و نشاط عنوان و بیان کرد: بسیج باید برای ترویج نشاط و شادابی و جذب خانواده ها از طریق برنامه های ورزشی برنامه ریزی مدون و مستمر داشته باشد.
حجت الاسلام آل هاشم ترویج فرهنگ پهلوانی، ایثار و شهادت را موتور محرک فرهنگی جامعه دانست و گفت: باید اندیشه ها، سلحشوری ها و ایثارگری های نسل گذشته با نیازهای امروز جامعه تطبیق داده شود و با عمق بخشی به آن ها وطن پرستی و توجه به مسائل دینی در بین نسل جدید بواسطه ورزش افزایش یابد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزش خلاءهای فرهنگی جامعه را هم جبران میکند گفت: شهدا دفاع مقدس و مدافعان حرم مصادق بارز یک پهلوان واقعی هستند از این رو باید با آشنا کردن ورزشکاران با این فرهنگ مسیر شهدا را دوام و قوام ببخشیم.
حجت الاسلام آل هاشم مسیر شهدا را ارتقا دهنده مکارم اخلاقی و روحی دانست و گفت: ورزش در کنار همه مزایایی که دارد موضوع خودسازی و جامعه پروری را به جامعه هدیه می کند.

ارسال نظرات