وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود دو هفته پیش طی توافقی که وزارت راه و استانداری هرمزگان داشت مقرر شد جاده‌ها و مسیرهای دسترسی منطقه بشاگرد تکمیل شود.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۷۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد اسلامی در حاشیه بهره‌برداری شناور مسافری ساخت داخل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال رونق تولید هستیم سالی که سخت‌ترین تحریم‌ها هم علیه کشورمان جاری است.

 

وی ادامه داد: باحمایت سازمان بنادر و دریانوردی ظرفیت ساخت شناور در کشور ما بسیار مناسب و مطلوب است و مردم ما باید از وسایل ایمن، پیشرفته و راحت استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره پل خلیج فارس اظهار داشت:  این پرژه‌ای که به دلایل گوناگون متوقف شد ملاحظات زیست محیطی داشت و از نظر تغییر منافع و مطالعات مهندسی و اجرایی موانعی رخ داد که پروژه متوقف شد.

اسلامی افزود: استانداری و سازمان منطقه آزاد در این راه با هم توافقاتی داشتند, با سرمایه‌گذار هم مذاکراتی انجام دادند تا بتوان پروژه را در قالب سرمایه‌گذاری دنبال کرد.

وی گفت: مذاکرات خوبی صورت گرفته و پیش‌بینی می‌کنیم این مذاکرات در موعد مقرر به قرارداد برسد و شاهد از سر گیری این پروژه باشیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود:  پل خلیج فارس نماد پیشرفته مهندسی برای اتصال جزیره قشم به بندر عباس است.

اسلامی افزود: فاکتورهای گوناگونی دیده شده که این پل به رونق اقتصادی منطقه کمک کند و قطعا در بخش ترانزیت هم می‌توان از ظرفیت این پل بهره جست.

* راه‌های دسترسی بشاگرد تکمیل می‌شود

وی اضافه کرد: دو هفته پیش تفاهمی با استاندار داشتیم تا کار مشترک جهادی در بشاگردداشته باشیم و با توسعه راه‌ها بتوان سرعت بخشی در محرومیت‌زدایی این منطقه داشت.

وزیر راه و شهرسازی  گفت: بشاگرد فرصت‌های شکوفایی بسیاری دارد و ما تلاش می‌کنیم راه‌های دسترسی و مسیرهای این منطقه را تکمیل کنیم تا تردد آن به مرکز استان تسهیل شود.

ارسال نظرات