خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی منطقه4کارکنان مرد زندان‌های کشور در همدان

مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری مسابقات ورزشی منطقه4 کارکنان مرد زندان‌های کشور به میزبانی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۱۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

برگزاری مسابقات ورزشی منطقه4کارکنان مرد زندان‌های کشور در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی منطقه ۴  کارکنان مرد زندان‌های سراسر کشور اظهار داشت: بر اساس تقویم اجرایی شورای فرهنگی و تربیتی منطقه ۴ کشور، مسابقات ورزشی کارکنان مرد زندان‌های منطقه ۴ با حضور استان‌های قزوین، البرز، همدان و گیلان در سه رشته ورزشی فوتسال، دارت و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل زندان های همدان  برگزار می‌شود. 

وی  یاد آور شد: ورزش عامل مهمی در تأمین سلامت و تندرستی كاركنان است و در تقويت اعتماد به نفس، روحیه، نشاط و شادابي آنها نقشی اساسي دارد.

مدیرکل زندان‌های همدان با بیان اینکه یکی از سوپاپ‌هایی که انسان را نجات می‌دهد ورزش کردن است، ادامه داد: در هنگام ورزش کردن، انرژی مازاد انسان تخلیه می‌شود و ورزش کردن می‌تواند تاثیرات پرفایده‌ای در زمینه سلامت روحی و روانی بر شما بگذارد.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش کارکنان، خاطرنشان کرد: با استمرار برنامه‌های مختلف ورزشی اثرات مثبت آن در سلامت روح و روان کارکنان نهادینه شود.

پروین به نقش ورزش در پیشگیری از فرسودگی شغلی اشاره کرد و گفت: ورزش مي‌تواند بر كاهش فشارهاي رواني موثر باشد و هزینه کردن برای ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است و سلامت شما را تضمین می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان سازمان‌ها اشاره کرد و نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان و توجه ویژه به نیروی انسانی را لازمه رشد و تكامل هر سازمانی دانست.

مدیرکل زندان‌های همدان یادآور شد: امیدواریم در مسابقات ورزشی  کارکنان مرد زندان‌های  منطقه 4 میزبان خوبی باشیم تا تیم‌های شرکت کننده با خاطره‌ای خوش  و روحیه‌ای مضاعف استان همدان  را ترک کنند.

گفتنی است این مسابقات از 14 مرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار