خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

نقش خبرنگاران در ثبت جهانی منبت ملایر بسیار پررنگ است

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: با تلاش و پیگیری‌های استاندار همدان، نمایندگان و همه مدیران به دنبال ثبت جهانی منبت ملایر هستیم و در این زمینه نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار پررنگ است.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۱۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در ثبت جهانی منبت ملایر بسیار پررنگ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت اله ولدی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، بیان داشت: حرفه خبرنگاری جزء مشاغل سخت و طاقت‌فرسا است و در این زمینه اصحاب رسانه زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی کارها و خدمات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت کار بسیار ارزشمندی است که بر عهده اصحاب رسانه قرار گرفته شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تاکید کرد: همه تلاش می‌کنیم تا شهرستان ملایر به جایگاه واقعی خودش برسد و نقش خبرنگاران در این حوزه چشمگیر و مثمرثمر است.

وی افزود: اصحاب رسانه به عنوان یار دوازدهم نیست، بلکه به عنوان کاپیتان تیم است که کارها و خدمات را صادقانه انعکاس می‌دهد و اگر کاپیتان تیم نباشد نتایج کارها و پیگیری‌ها مشخص نخواهد شد.

ولدی با اشاره به بِرندهای مختلفی که در شهرستان وجود دارد، بیان داشت: جشن‌های مختلفی در شهرستان برگزار شده است و جشن‌های متعدد دیگر نیز برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به جشن‌های منبت ملایر عنوان کرد: در ایام برگزاری جشنواره منبت، دو قطار ویژه گردشگری به ملایر خواهند آمد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های استاندار همدان، نمایندگان و همه مدیران به دنبال ثبت جهانی منبت ملایر هستیم و در این زمینه نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار پررنگ است.

وی در پایان گفت: پیگیری‌های خبرنگاران می‌تواند بسیاری از کارهای روی زمین مانده را به جریان می‌اندازد و بسیاری از پروژه‌ها را فعال کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار