در یادواره شهید امان الله یداللهی عنوان شد:

ولایت پذیری شرط اصلی برای انقلابی ماندن است

کارشناس مسایل سیاسی و اجتماعی در یادواره شهید آبروی محله " شهید امان الله یداللهی"، ولایت پذیری را شرط اصلی برای انقلابی ماندن دانست.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۱۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه مقاومت خواهران فارسان، یادواره شهید آبروی محله امان الله یداللهی در روستای دهچشمه برگزار شد.

 حسین صالحی، کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا، گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و آمدن به این مجالس در واقع افتخاری است که شهدا نصیب هر کسی نمی کنند و باید تلاش  کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.

صالحی در ادامه عنوان کرد: با برگزاری یادواره های شهدا می توان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین عموم به ویژه نسل جوان ترویج داد والا هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری یادواره های شهدا نیستند، بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی جامعه ما و نسل جوان است.

وی  گفت: ما در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در برابر تمام دنیا ایستادیم و پیروز شدیم، اگر بخواهیم دقت کنیم به دوران دفاع مقدس، خواهیم دید که روحیه شهادت طلبی و انقلابی در تک تک لحظات جنگ جاری بود و همین روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان و اخلاص آنها و ولایت پذیری این رزمندگان باعث شد تا تمام دنیا در برابر ما زانو بزنند.

سخنران یادواره آبروی محله تصریح کرد: لذا اگر بخواهیم انقلاب ما امروز هم به ثمر بنشیند و فردا در مقابل همین شهیدان سرافکنده نباشیم باید تلاش کنیم تا همان روحیه انقلابی و جهادی زمان جنگ را امروز در جامعه احیا کنیم.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم انقلابی باشیم باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشیم والا در ادامه راه کم می آوریم، ولایت پذیری نیز شرط اصلی برای انقلابی ماندن است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار