تحقق مأموریت اجتماعی بانک گردشگری با حمایت از والیبال / حمایت از غرور و سرمایه ملی ؛ وظیفه شناسی که بانک گردشگری را به تور والیبال رساند

اگر حمایت‌های بانک گردشگری از تیم‌های ملی والیبال ایران و به خصوص تیم ملی جوانان نبود امسال شاهد درخشش و قهرمانی های این تیم های ملی نبودیم .
کد خبر: ۹۱۶۳۱۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

گروه اقتصادی _ خبرگزاری بسیج؛ مقدمه: حامی مالی یا اسپانسر، فرد یا شرکتی است که از فعالیت و یا کار خاصی پشتیبانی می کند . در وضعیتی که جامعه و مردم درگیر فضای اقتصادی هستند، جلب حمایت مالی برای تامین بودجه در سطوح ملی و بین المللی در مسایلی نظیر ورزش، پروژه های بشردوستانه ، آموزش و پرورش و زمینه های دیگر اجتماعی از مهمترین دغدغه های فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بدل شده است.. حمایت مالی به نفع عموم مردمی است که امکان استقرار یا پخش و گسترش وقایع و فعالیت ها را فراهم می آورند. بنابراین ، حمایت موفق به نفع همه طرف های ذیربط از جمله حامیان مالی، سازمانها، رسانه ها،مجریان طرح، تماشاگران و عموم مردم است.

از طرفی نیز بانک‌های کشور با در اختیار داشتن منابع مالی مناسب و همچنین لزوم توجه به مسئولیت های اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات و چالشهای جامعه می توانند گام های موثری را بردارند. در این میان توجه به سرمایه های عظیم ملی همچون جوانان ورزشکار و نیز حمایت و توسعه روحیه ورزش حرفه‌ای در بین مردم جامعه و نیز تزریق اشتیاق و انگیزه در بین مردم آنچان حائز اهمیت است که این منابع بانکی می تواند در حمایت از ورزش ملی نقش آفرین باشد. بنابراین اگر وظیفه شناسی در کنار مسئولیت پذیری و حس جوانگرایی و شور نشاط در هم آمیزد، حمایت از ورزشکارانی که غرور ملی مردم ایران اسلامی را پاسبانی می کنند، وظیفه ای اصلی و اساسی به شمار می رود.

گزارش بسیج حاکی از آن است که از سالیانی پیش، بانک گردشگری در راستای وظایف اجتماعی خود و تقویت و ارتقاء غرور و افتخار آفرینی ملی و نیز حمایت از جوانان و سرمایه های ورزشی این کشور، حامی مالی تیم های ملی والیبال در تمام رده های سنی شده است. امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر پشتیبانی‌های مالی اسپانسر قدرتمندی همچون بانک گردشگری وجود نداشت برگزاری اردو های مستمر ، به کارگیری مربیان مجرب ، برنامه‌ریزی‌های جامع و تحمل سختی‌هایی که جوانان والیبالیست متحمل شدند یا مثمرثمر نبود و یا بی فایده می ماند.

شور و اشتیاقی که جوانان ورزشکار در مسابقات بین المللی پس از پیروزی ها و موفقیت های بزرگ به دست می آورند همراه با تزریق روحیه امید و نشاط و استقامتی که این پیروزی ها در ملت پدید می آورد، به خوبی نشان می دهد که حس حمایت آفرینی بانک گردشگری به درستی به کمک جوانان والیبالیست ایران آمده و مردم ایران را خشنود ساخته است. چنانکه این موفقیت های ملی به خوبی روحیه امید و تازگی را در بین جوانان افزایش می دهد .

باید دانست که حمایت های مالی گرچه اولین گام موفقیت است اما به درستی سنگ و خشت اولی است که اگر به درستی نهاده نشود، کُمِیتِ تیم های ورزشی تا آخر لنگ می زند و در نتیجه قدم های بعدی نظیر مسایل فنی و حرفه ای ، تمرین ها و... نخواهد توانست کارگر باشد. از اینروست که بانک گردشگری وظیفه اجتماعی خود را با تقویت و ارتقای غرور ملی در سایه کمک‌های مالی به تیم های ملی والیبال گره زد و نتیجه این حمایت‌ها موفقیت تیم ملی والیبال جوانان کشور ما و دستیابی به رتبه قهرمانی جهان برای نخستین بار در طول تاریخ ورزشی کشور عزیزمان بود.

در این بین به جاست که وقتی به تحسین پروازهای جوانان والیبالیست ایرانی اهتمام می شود، نیم نگاهی نیز به زمینه های پیدایش این موفقیت ها انداخته و به درستی گام های بعدی برای موفقیت های بعدی را نیز مهیا سازیم.

از این بایت است که باید این بانک همچنان با هدف اشاعه فرهنگ ورزشی، در بین جوانان و توجه به سلامت جسم و روح در کمپین حمایت از ورزش والیبال حضور فعال داشته باشد و افزون بر آن سعی نماید تا دامنه این حمایت ها را در بین مردم نهادینه کرده و حمایت های خود را تا سالیان آتی ادامه دهد. برهمین اساس البته بانک گردشگری به‌ عنوان تنها حامی رسمی والیبالیست های کشور، کلیه تیم‌های ملی والیبال ایران از جمله جوانان ملی‌پوش والیبالیست سرافراز کشورمان را تا پایان رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مورد حمایت قرار خواهد داد. این اعلام البته باعث دلگرمی و روحیه گیری اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیگران و البته مدیرانی خواهد بود که از هم اکنون در پی برنامه ریزی برای گام های بعدی موفقیت تیم والیبال ایران هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار