خبرهای داغ:

بیمارستان پیرانشهر 99 به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: در صورت تامین اعتبارات، بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۹۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، در ارتباط با آخرین وضعیت تکمیل بیمارستان 64 تخت‌خوابی پیرانشهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است، اظهار کرد: با تکمیل و افتتاح این بیمارستان تعداد تخت‌های بیمارستانی پیرانشهر دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در مساحت بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع و با زیربنای 8 هزار و 500 مترمربع احداث شده است، افزود: دیالیز، کودکان، جراحی، زنان، آی‌سی‌یو (ICU) و ان‌آی‌سی‌یو NICU بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان نارس از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر با بیان اینکه فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به پایان رسیده است، ادامه داد:فاز دوم این طرح نیز از سال ۹۶ آغاز شده و اعتبار هزینه شده برای آن 6 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده و همچنین در حال حاضر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری این بیمارستان در مجموع 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبارات این بیمارستان پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن هزینه‌های مردم پیرانشهر برای سفر درمانی به شهرستان‌های همسایه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات