خبرهای داغ:
مسؤول اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: 34 هزار خیر در سطح استان برای کمک به نیازمندان با کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی همکاری دارند.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۹۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی زینالی در نشست صمیمی با مدیران و نمایندگان گروه‌های جهادی آذربایجان‌غربی که با حضور حجت‌الاسلام رضا تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در سطح کشور سه هزار مرکز نیکوکاری وجود دارد که از این تعداد ۱۱۸ مرکز متعلق به آذربایجان‌غربی است.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به همراه گروه‌های جهادی نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند، عنوان کرد: برای جلوگیری از موازی‌کاری و در راستای تعامل با گروه‌های جهادی آیین‌نامه‌ تعامل با گروه‌های جهادی توسط کمیته امداد ارائه شده است.

مسؤول اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۳۴ هزار خیر در سطح استان برای کمک به نیازمندان با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همکاری دارند، افزود: خیران و نیکوکاران در شهرستان‌های مختلف استان با کمک‌های مالی و معنوی خود از ۱۲ هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد در سطح استان حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی مبلغی در حدود 8 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، ادامه داد: امسال امید است با وجود مشکلات اقتصادی کمک‌های مردمی به کمیته امداد افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات