خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم خانواده شهیده جلیلی(هواشمی) از بانوان شهیده استان خوزستان در اهواز تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نواجوانان خوزستانی، خانواده یکی از بانوان شهیده استان خوزستان در شهر اهواز تجلیل می‌شوند.

در این برنامه معنوی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار می‌شود خانواده شهیده جلیلی از بانوان شهیده استان خوزستان تجلیل می‌شوند.

آئین تجلیل از خانواده شهیده جلیلی روز سه‌شنبه پانزدهم مردادماه از ساعت 21:15 آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران و رزمندگان اسلام نیز در این برنامه شرکت می‌کنند.

این برنامه در اهواز، کوی زیتون کارمندی، خیابان شهید ظهرابی، بین خیابان زیبا و خیابان شهید انوشه، پلاک 36 برگزار می‌شود که جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آن حضور می‌یابند.

در آئین تجلیل از خانواده شهیده جلیلی، حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد و یکی از روحانیون استان خوزستان نیز سخنرانی می‌کند.

همچنین زیارت پرفیض عاشورا توسط مداحان اهل بیت(ع) به یاد بانوی شهیده جلیلی و دیگر شهدای گلگون کفن اسلام توسط حاضران زمزمه می‌شود.

در پایان این برنامه نیز خانواده معظم شهدا با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهیده جلیلی از بانوان شهیده استان خوزستان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها