خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان از شروع مسابقات ورزشی طرح جوانه های صالحین هندیجان با حضور پرشور و باانگیزه بسیجیان در سه ماهه تابستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۶۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

پاسدار رضا آباد پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درشهرستان هندیجان اظهار کرد : مسابقات ورزشی برای حوزه ها و پایگاهها مقاومت بسیج شهری و روستایی خواهران و برادران در قالب طرح جوانه های صالحین در زمینه های ورزشی شروع به فعالیت نموده است.

وی افزود : مسابقات ورزشی طرح جوانه های صالحین هندیجان محمدرضاشعبانی شامل والیبال ،فوتبال، فوتسال ،ورزش رزمی تکواندو و کوهپیمایی است که تاکنون استقبال خوبی شده است.

وی بابیان ورزش کوهپیمایی گردان بیت المقدس هندیجان گفت: بسیجیان گردان بیت المقدس سردار پاسدار محبعلی هندیجان با شور و اشتیاق بصورت منظم در ورزش کوهپیمایی شرکتی گسترده داشتند که موجب افزایش روحیه نشاط آنها شد.

پاسدار آباد مسئول تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: از زحمات و همکاری خوب مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان در برپایی آموزش های رشته ورزشی تکواندو در تمام مقاطع سنی شهری و روستایی هندیجان تقدیر و تشکر می شود که در طرح جوانه های صالحین تلاشی تاثیرگذار دارد.

وی بااشاره به ادامه ورزش ها در سالن های صالحین هندیجان بیان کرد : مسابقات ورزشی در سالن های صالحین بصورت ویژه هماهنگ شده در حال اجرا است که اینگونه برنامه های ورزشی برای بسیجیان ادامه خواهد داشت و ترویج فرهنگ ورزش در میان نوجوانان و جوانان با کمک مسئولان مربوطه ورزشی در حال پیگیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها