یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به پایگاه منطقه ۴ شهری اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تحویل شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۴۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
تحویل یک دستگاه آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان داشت: یک سال گذشته ۳ دستگاه امبولانس بنزاسپرینترگازوییلی و ۲ دستگاه آمبولانس بنز ۴WD به مجموعه ناوگان ترابری بیمارشاهرود درحوزه پیش بیمارستانی اضافه شده که امروز شاهد تحویل یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ صفر کیلومتر به پایگاه منطقه ۴ شهری اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واقع در بیمارستان بهار هستیم.
دکتر حسین شیبانی اظهار امیدواری کرد که با تحویل این آمبولانس به پایگاه منطقه ۴ شهری، شاهد خدمات رسانی هرچه بیشتر به همشهریان و کاهش مدت زمان حضور اورژانس در محل حادثه باشیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این آمبولانس با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال توسط وزارت بهداشت خریداری شده است، گفت:این آمبولانس، مجهز به تجهیزات کامل امدادرسانی و در حال حاضر، از پیشرفته‌ترین آمبولانس‌های کشور است.
شیبانی اظهار کرد: با تلاش وبا پیگیری‌های بعمل آمده بعد از سفراخیر دکترنوری معاون عملیات سازمان اورژانس کشور در آینده نزدیک شاهد تحویل سه دستگاه آمبولانس ۴WD، تامین تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی دیسپچ تخصصی قلب و مسمومیت‌ها، سیستم تله کاردیو گرافی ودیجیتال نمودن وارتقائ پوشش بی سیم خواهیم بود.
وی افزود: از مهمترین امکانات آمبولانس‌های اسپیرینتر ۳۱۵ را تجهیز این خودرو‌ها به دستگاه‌های پیشرفته مراقبت از بیمار مانتورینگ قلبی، الکتروشوک، ونتیلاتور و پالس اکسی متر، برخورداری از برانکارد پیشرفته با امکان تعلیق با حداکثر راحتی بیمار، دسترسی فوری به تجهیزات ثابت‌سازی برشمرد.
دکتر آرش صید آبادی رییس مرکز فوریت‌های و حوادث شاهرود گفت:: با حجم کاری بیش از ۱۳۰ هزارتماس با مرکز دیسپچ این ستاد در سال گذشته و بیش از ۲۱ هزار ماموریت که بیش از ۱۵ هزار مورد آن شهری و حدود ۶ هزار مورد آن جاده‌ای بوده است درحال خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان عزیز در پهنه گسترده شهرستان شاهرود و میامی و محور پرتردد مواصلاتی تهران به مشهد مقدس است.
وی بیان کرد:میانگین زمانی رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری اورژانس ۶ دقیقه و ماموریت‌های جاده‌ای یازده دقیقه گزارش شده است
گفتنی است: اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با برخورداری از یک فروند بالگرد اورژانس، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۴ پایگاه شهری به همراه ۳۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها