دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کشور در تبريز:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کشور در همایش جهاد عاشوراییان و افتتاح 670 طرح عمرانی، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، اظهار داشت: ورود سپاه به عرصه‌های محرومیت زدایی در کنار دولت است.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۲۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

سپاه برای محرومیت زدایی در کنار دولت است به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه «ما از عملکردمان در آذربایان شرقی راضی نیستیم»، یادآور شد: ما باید بیشتر کار کنیم. ۸ هزار و ۱۷۶ مسجد و حسینیه در آذربایجان شرقی وجود دارد و نیاز به احداث نداریم اما باید به مساجد از لحاظ تعمیرات رسیدگی کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: تاکنون هزار و ۵۲۷ پروژه عمرانی در کشور انجام شده است. ۱۳۷ میلیارد تومان در سراسر استان برآورد هزینه داشتیم که ۱۱۵ میلیارد آن پرداخت شده است.

سردار حزنی یادآور شد: بیکاری، اعتیاد و طلاق جزو مشکلا ماست و کارآمدی کار خوب نظام را زیر سوال برده است. ما می‌خواهیم سخت کار کنیم، نه اینکه کار را سخت کنیم. اگر حکومت تجارت کند، مردم ضعیف می‌شود و برعکس. بن‌بستی برای ما نیست و برای انجام ندادن کار در مناطق محروم هزار دلیل هست اما برای اینکه خداوند خوشش بیاید، باید آن را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: باید همه مسئولان یک منفعتی به مردم برسانند. هرچقدر به مردم نزدیک شویم، آنها هم به ما نزدیک می‌شوند. اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است و هرکس پشت هر میزی نشسته، همان میز امتحان اوست. باید یاد بگیریم که آدم‌ها مهم هستند. مقام‌ها بالا و پایین می‌شوند، ولی مردم ثابت هستند.

ارسال نظرات