فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت با اشاره به اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مهم‌ترین هدف طرح جوانه‌های صالحین است گفت: اگر امروز برای کودکان که جوانان فردا هستند برنامه ریزی درستی انجام نشود دشمن به راحتی از این فرصت سوء استفاده می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۱۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
سرهنگ احمد نقدپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به اینکه مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن از مهم‌ترین اهداف طرح جوانه‌های صالحین است اظهار داشت:اگر امروز برای کودکان که جوانان فردا هستند برنامه ریزی درستی انجام نشود دشمن به راحتی از این فرصت استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت با تاکید بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان داشت: توجه به بیانیه گام دوم‌انقلاب و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان از ویژگی‌های این طرح است.

وی با بیان اینکه هدف ما از اجرای طرح جوانه ‌های صالحین تقویت و تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج است، تصریح کرد: جوانه‌های صالحین با شعار حضور فعال در تحقق گام دوم انقلاب با محوریت رونق تولید در ایام تابستان برنامه‌های آموزشی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، احکام، قران، علمی، تحصیلی، ورزشی، هنری، اردوی جهادی، مهارتی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت با اشاره به برنامه‌های این طرح عنوان کرد: در این ناحیه ۳۱ برنامه قرانی ۲۴ برنامه مهارتی ۲۴ برنامه ورزشی ۱۵ برنامه درسی ۱۱ برنامه هنری تدوین شده که در ۲۴ پایگاه منتخب از متقاضیان جهت غنی سازی اوقات فراغت در تابستان ثبت نام به عمل می‌آید.

نقدپور با اشاره به زمان و نحوه برگزاری این ابراز داشت: این طرح از اول تیر ماه تا پایان شهریور امسال در سه مرحله معرفتی، مهارتی، و جشنواره برترین‌ها برگزار می‌شود.

نقدپور با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح اعضاء حلقات صالحین در مقاطع نونهال، نوجوان، و جوان می‌باشد افزود: این برنامه تنها شامل افراد بسیجی نمی‌شود و تمامی افراد با مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت با اشاره به نتایج مورد انتظار از این طرح تصریح کرد:ایجاد فضای شور و نشاط در حوزه استحفاظی پایگاه ترغیب بیش از پیش خانواده‌ها به حضور فرزندان در مساجد و فرهنگ سازی و ترویج نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات