رستمی مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار داشت: تعداد ۴۰ نفر از جهادگران کردستانی در قالب ۳ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  توحید رستمی در این خصوص بیان کرد: این جهادگران جهت خدمات درمانی در عرصه‌های دندانپزشکی، پزشکی، مامایی و علوم آزمایشگاهی به بخش دلبران و روستایی مالوجه و طوغان اعزام و در روستا‌های مذکور مشغول به خدمات رسانی و فعالیت می‌باشند.

مسئول بسج دانشجویی استان کردستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۴۵ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف جهادی به ویژه فرهنگی، آموزشی و عمرانی به مناطق محروم استان کردستان و همچنین حضور در مناطق سیل زده کشور اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در راستای فعالیت گروه‌های جهادی چندین نقطه در حاشیه شهر سنندج نیز توسط گروه‌های جهادی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی، شناسایی و برای حضور جهادگران در نظر گرفته شده است که این گروه‌ها در طول سال به صورت مستمر اقدام به خدمات رسانی خواهند نمود.

رستمی عنوان کرد: گروه‌های جهادی در سال ۹۸ به صورت تخصصی در عرصه‌های حضور پیدا می‌کند و نسبت به احصاء مسائل و ارائه راهکار برای این مسائل در راستای گفتمان سازی و مطالبه گری از دستگاه‌های زیربط نسبت به حل مسائل مردم به صورت تخصصی عمل می‌کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات