مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: امسال استان کردستان میزبان 10 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور در اردوی راهیان نور شمالغرب خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۹۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
توحید رستمی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از کردستان عنوان کرد: از ۵ مرداد سفر به سرزمین مجاهدت‌های خاموش غرب و شمالغرب کشور آغاز شده و تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا دانشجویان استان کردستان هم از این عملیات فرهنگی بهره‌مند شده و در چند مرحله به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام خواهند شد که در مرحله اول ۹۵ نفر امروز اعزام شدند.

رستمی بیان کرد: در اردوی راهیان نور زیر ساخت‌های لازم برای بازدید دانشجویان سراسر کشور از مناطق عملیاتی استان کردستان در شهر سنندج و بانه فراهم آمده است و دانشجویان از منطقه سیران بند و ارتفاعات بوالحسن در شهر بانه و باغ موزه مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سنندج بازدید و از نمایش مردان آسمانی در مرکز فرهنگی حضرت رسول دیدن خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان عنوان کرد: ما امروز وظیفه داریم دفاع مقدس را به عنوان سند افتخار تاریخ انقلاب به نسل جوان معرفی کنیم، زیرا که تبیین دفاع مقدس با ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله از خود گذشتگی، ایثار، شهادت، اییستادگی، شهامت و شجاعت در مقابل استکبار می‌تواند هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی نماید.

وی افزود: در این عملیات فرهنگی دانشجویان علاوه بر آشنایی با دلاوری‌های مردم کردستان و پیشمرگان مسلمان کرد در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با فرهنگ استان کردستان که رهبر معظم انقلاب آنرا یک استان فرهنگی نامیده اند آشنا می‌شوند.

رستمی خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند در راستای توسعه گردشگری استان کردستان و معرفی استان از طریق دانشجویان به مردم کشور هم بسیار تاثیرگذار باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات