خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

مقاومت جواب می دهد/ مالک اشترهای معرّف بسیج نیاز داریم

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: در این برهه زمان ما به مالک اشترهایی نیاز داریم که نماد بسیج را حفظ کنند و تا زمانی که فتنه هست باید 9 دی ها تکرار شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۹۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اولین جشنواره مالک اشتر با نماد تکریم نیروی انسانی یاد بود شهید الهیار جابری در شهرستان سربیشه برگزار شد.

سرهنگ مقدادی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در این مراسم گفت: کشورهای عراق و  سوریه را همین تفکر بسیجی نجات داد و حالا نیز یمن را همین تفکرنجات می دهد.

وی عنوان کرد: در این برهه زمان ما به مالک اشترهایی نیاز داریم که نماد بسیج را حفظ  کنند و تا زمانی که فتنه هست باید 9 دی ها تکرار شود.

مقدادی خطاب به ملت ایران و به خصوص بسیجیان اظهار داشت: مقاومت دارد جواب می دهد ازهیچ چیزی نترسید.

وی با بیان اینکه چرا امروز جای سربندهای "یا فاطمه زهرا" خالی شده است؟ خاطرنشان کرد: چون ما منفعل شده ایم اما در زمان جنگ بر سر این سربندها رقابت بود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) افزود: تنها راه توقف «مرگ بر آمریکا» فقط مرگ آمریکا است و امروز حفظ نظام که از اوجب واجبات است جز با استکبارستیزی ممکن نیست.

وی  با بیان اینکه بسیجی نباید از مسجد فاصله بگیرد  متذکر شد: 5عاملی که اسلام و نظام را حفظ می کند  منزل، محل آموزش، محل کار، محله و مسجد است.

گفتنی است، در این مراسم از رده های برتر در عرصه های عمرانی، جهادی، فرهنگی و صالحین از جمله بسیج سازندگی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار