فرماندار تربت‌جام با قدردانی از تلاش، مشارکت و ازخودگذشتگی جهادگران مستقر در مناطق محروم و کم برخوردار شیعه و اهل سنت این شهرستان گفت: همگان در بالا بردن توان و ظرفیت اردو‌های جهادی مشارکت داشته باشند تا این طرح خداپسندانه در سال‌های آتی استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۷۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «مهندس مرتضی حمیدی» با تشکر از مدیران گروه‌های جهادی افزود: حضور جهادگران علاوه بر ارائه خدمات مؤثر در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی ... و مرتفع کردن بخشی از مشکلات مردم برای خودشان هم تأثیر مثبتی به لحاظ روحی، روانی و جسمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران در این کار مهم و خداپسندانه بر تزکیه نفس خود توجه بیشتری پیدا می‌کنند و قطعاً انسان‌های وارسته و ایثارگر در این حرکت‌های بزرگ جهادی شرکت و حضور دارند.

وی با تأکید بر مشارکت همگان در بالا بردن توان و ظرفیت اردو‌های جهادی ادامه داد: فاصله گرفتن ۷، ۱۰، ۲۰ روزه گروه‌های جهادی از شهر و روستای خود و در هوای گرم ایثارگرانه به هم نوع خود کمک کردن از دست جهادگری ساخته است که هم در پی خودسازی، هم مهارت‌آموزی و هم زمینه‌ساز این حرکت بزرگ است.

فرماندار تربت‌جام توصیه کرد: همه مسئولان اجرایی، بخشداران، دهیاران، شورا‌ها و مردم شهرستان در بالا بردن ظرفیت‌های اردو‌های جهادی مشارکت داشته باشند تا این طرح موثر و خداپسندانه در سال‌های دیگر باقابلیت و رویکرد بهتر از گذشته تداوم و استمرار داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها