رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سردشت گفت: یادواره شهدای سادات و مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی و تجلیل از آزادگان موفق در سردشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۶۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

صلاح امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی و حفظ نسل جوان در برابر توطئه‌های دشمنان و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همان ادامه راه پرافتخار شهدا است.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور در سایه خون شهدای بزرگوار است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در قالب‌ها و شکل‌های گوناگون در مسائل روزمره ورود پیدا کند.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سردشت تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و گوناگون امسال با این رویکرد و با توجه به اینکه امسال گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان با ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد قربان و غدیرخم همزمان است، برنامه‌ریزی و برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد: بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی در سطح شهرستان از 21 تا 29 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

امیری گفت: برگزاری یادواره شهدای سادات و مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آزادگان موفق، برپایی نمایشگاه آثار و تصاویر بمباران شیمیایی سردشت در محل اسکان زائرین راهیان نور، غبار ربی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و آزادگان از اهم برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات