خبرهای داغ:
حبیبی از پرداخت ۱۵۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در چهارماهه نخست سال خبر داد
کد خبر: ۹۱۶۲۹۳۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

منوچهر حبیبی سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از فروردین تا پایان تیر ماه سالجاری، بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک های عامل در استان قزوین پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان در استان وجود ندارد، گفت: مجموع اعتبار قرض الحسنه استان حدود ۴۷۳ میلیارد تومان است که تعداد ۵ هزار و ۳۴ نفر در چهار ماهه نخست سال موفق به دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی شده اند.

حبیبی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و تعداد ۱۰ هزار و ۷۲۵ نفر در صف انتظار هستند، تاکید کرد: دولت به صورت متمرکز در تلاش است تا برای تامین ضمانت وام ازدواج تسهیل لازم را انجام دهد که با این اقدام کمک بسیاری به زوج های جوان در این زمینه خواهد شد.

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: در مجموع و با توجه به اعتبارات ابلاغی، ۳۲ درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در چهارماهه نخست سال پرداخت شده که بیشترین میزان پرداختی را به ترتیب بانک های ملی، صادرات، ملت، سپه، تجارت، کشاورزی، رفاه و مسکن بر عهده داشته اند.

 

1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها