دیدار مردمی مسئولین سپاه انصارالحسین و نیروی انتظامی شهرستان گناوه:
مسئولان سپاه انصار الحسین (ع) و نیروی انتظامی شهرستان گناوه با حضور در مسجد جامع روستای شول با مردم این روستا به صورت چهره به چهره دیدار و از خواسته‌ها و مشکلات انان باخبر شدند.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۲۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
 مسئولینی از جنس مردم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این دیدار یاسین اکبا فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: مردم روستا، مردمی برآمده از فرهنگ زیبای ساده زیستی و قناعت می‌باشند. روستائیان با وجود محرومیت از امکانات شهرنشینی همواره فرزندانی توانمند و تاثیرگذار به جامعه تحویل داده اند که این خود یک خدمت بزرگ به میهن اسلامی است.

وی به  نقش سپاه در رفع محرومیت از روستا‌های شهرستان پرداخت و بیان کرد: در طول چند سال گذشته قریب به بیست خانوار از مردم روستای شول از طرح خانه سازی سپاه و کمیته امداد حضرت امام ره بهرهمند شده اند. کمک به رفع مشکلات مردم در روستاه‌ها و رشد استعداد‌های فرزندان روستا را در قالب  کلاس‌های اموزشی و اردوه‌های جهادی در حد امکانات از دغدغه‌های بسیج و سپاه است. 

در این دیدار نیز سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی گناوه، نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستا‌ها را نقشی کلیدی عنوان کرد و خاطرنشان نمود: همکاری و همیاری مردم سبب می‌شود که خدمتگزاران مردم بهتر بتوانند به این مهم بپردازند.خوشبختانه در روستاه‌های گناوه امنیت بسیار خوبی وجود دارد.

سرهنگ احمدی بیان داشت: دو  یا سه  مورد در روستای شول  سرقت اعلام شده است، که با دستور  و حضور مستمر اکیپ‌ها انتظامی و بسیج، به شدت به دنبال سارقین می‌باشیم. خوشبختانه در حوزه سرقت مغازه‌ها و کیف قاپی و موتور در سطح شهرستان با کاهش ۲۷ درصدی روبرو بوده ایم. با حضور پلیس و کمک مردم و برخورد مناسب شاهد این کاهش هستیم.

در ادامه این دیدار مردم روستا مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند. گفتنی است مردم روستای شول از حضور چهره به چهره مسئولان انتظامی و سپاه بسیار رضایت داشتند و خواستار تکرار این حرکت‌های انقلابی شدند.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات