ایران دومین قدرت نظامی جهان است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران در این 40 ساله بعد از انقلاب از لحاظ قدرت نظامی به قدرت دوم جهان تبدیل شده است
کد خبر: ۹۱۶۲۹۲۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، موسوی کارشناس مسائل سیاسی در جلسه بصیرتی که در سپاه ناحیه سرخه در جمع مسئولین و پایوران برگزار شد، با اشاره به مسائل سیاسی روز کشور گفت: امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند(زمانی که ما حرفی از دفاع می زنیم تمام افکار به سوی دفاع نظامی می رود و در صورتی که دفاع فقط دفاع جنگی نیست بلکه در همه زمینه ها دفاع داریم، و مهمترین آن دفاع فرهنگی است). دشمن سرسختانه در این زمینه در تلاش است تا بتواند ایران را وابسته به فرهنگ غرب کند.
موسوی بیان کرد: دولت اوباما می گفت ما 25 سال آینده با انواع برجام و ایجاد سرگرمی برای ایران، ایران را به سوی نرمال بودن سوق می دهیم و حال با روی کار آمدن دولت تندوری ترامپ که می گوید ما فرصت آنچنانی نداریم و اگر دیربجنبیم ایران به یک قدرت فرا منطقه ای تبدیل می شود و دیگر نمی توان با فشار مستقیم و موقت آن را به کنترل خود درآوریم.
وی با اشاره به قدرت های نظامی ایران گفت: ایران در این 40 ساله بعد از انقلاب از لحاظ قدرت نظامی به قدرت دوم جهان تبدیل شده است یعنی قدرتی که می تواند ضربه متقابل را به متجاوزان حریم و منافع کشور ایران در هرجای دنیا وارد کند. همانند توقیف نفت کش انگلیسی در آب های خلیج همیشه فارس که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار