اجلاسیه شهدای سرخه همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه سرخه از برگزاری اجلاسیه شهدای سرخه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه نیازمند همکاری میان دستگاه های مختلف است
کد خبر: ۹۱۶۲۹۱۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه در دیدار با مصطفی نطنزی شهردار جدید شهر سرخه ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)؛ گفت: اقدامات بسیار خوبی در تمام حوزه ها با توجه به مردم و مردم داری، محور کار شهردار جدید قرار بگیرد و با حمایت مردم، موفقیت، رشد و شهری زیبا را داشته باشیم.
وی با اشاره به رخداد عظیم شهرستان سرخه افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و برای برگزاری هرچه بهتر و به نمایش گذاشتن شکوه و عظمت شهدا توجه و تلاش تمام مسئولین را می طلبد تا با انجام تعامل و همکاری هرچه بیشتر در حوزه های مختلف این اجلاسیه به نحو احسن برگزار شود.
مصطفی نطنزی شهردار سرخه گفت: شهرداری سرخه نیازمند تعامل با ادارات و در رأس آن سپاه سرخه می باشد؛ با توجه به اینکه سپاه از جایگاه ویژه و معنوی در شهر و در نزد مردم برخوردار است و از طرفی امنیت جامعه مرهون زحمات پاسداران غیور و دلاور است. لازم به ذکر است حضور پررنگ و همیشگی در صحنه های مختلف و انعطاف پذیری سپاه باعث می شود که آن را به عنوان یک پشتوانه قوی در همه عرصه های مختلف در شهرستان سرخه و حتی در کشورمان بدانیم.
وی افزود: با توجه به جاری شدن سیل در شهرستان سرخه، شاهد حضور سپاه و همکاری پاسداران از جان گذشته و پرتلاش در مناطق مختلف شهرستان بودیم که از بروز حوادث و خسارات بیشتر جلوگیری کردند و آرامش خاطر را برای مردم شهرستان به ارمغان آوردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار