مدیرکل تأمین اجتماعی استان:

رشد دانش و فرهنگ جامعه مرهون خدمات صادقانه خبرنگاران است

مدیر کل تامین اجتماعی استان در پیام روز خبرنگار تصریح کرد: بی شک رشد و ارتقاء سطح دانش و فرهنگ جامعه مرهون خدمات صادقانه و دقیق این عزیزان است.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل تأمین اجتماعی استان در پیامی به شرح ذیل فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را گرامی داشت.

بسمه تعالی

"ن و القلم و مایسطرون"

17 مرداد ماه «روز خبرنگار » سال روز پاسداشت زحمات تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را حضور خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم استان تبریک عرض می نمایم. 

تلاش، کوشش و ایثارگری  آن طلایه داران عرصه فرهنگ و قلم را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم. عزیزانی که جان، حیثیت، آبرو و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند.

بی شک رشد و ارتقاء سطح  دانش و فرهنگ جامعه مرهون خدمات صادقانه و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه تامین اجتماعی همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان بهره برده ایم .

از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست ‌اندرکاران رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران ساعی و پرتلاشی که درحوزه تامین اجتماعی، به انعکاس اخبار و اطلاعات جامعه کار و تولید  می پردازند را مسئلت دارم.

غلامرضا محمدی

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات