خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج):

ابتکار عمل منطقه در دستان ایران است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان (عج)، گفت: امام در سال 67 فرمودند که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک خواهد کشاند و امروز ابتکار عمل در منطقه در دست جمهوری اسلامی ایران است و آوازه جمهوری اسلامی به مناطق دورافتاده در آفریقا هم رسیده است.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۰۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی فدا در مراسم تکریم و معارفه مسؤول ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه، اظهار داشت: هر انقلابی برای تشکیل شدن در هر نقطه از کره زمین به سه شاخصه اصلی جمعیت، جغرافیا و حکومت نیاز دارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان اصفهان (عج) بابیان اینکه هرجایی دنیا سه شاخصه جمعیت، جغرافیا و حکومت وجود داشته باشد می‌توان انقلاب کرد، گفت: فرقی بین مسلمان یا غیرمسلمان بودن افراد و بین کوچک و بزرگ بودن کشور و این‌که چه قاره‌ای باشد وجود ندارد و چیزی که انقلاب را پایدار و تأثیرگذار می‌کند علم و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه علم و فرهنگ با شاخصه‌های جمعیت، جغرافیا و حکومت دامنه انقلاب را فراگیر و جهانی می‌کند، افزود: دلیل توصیه مقام معظم رهبری در توسعه علم و پیشرفت این است که ما در مسیر مقابله بافرهنگ و تفکر غرب و تحریم‌ها عقب نباشیم و دچار مشکل نشویم.

فدا بابیان اینکه افرادی در اوایل انقلاب به دنبال این بودند که نهال نوپای جمهوری اسلامی را ساقط کنند، یادآور شد: 12 روز بعد از پیروزی انقلاب که هنوز آب خوش پیروزی از گلوی نظام پایین نرفته بود ضدانقلاب با تحریک استکبار جهانی به پادگان مهاباد حمله می‌کند و تمام سلاح و امکانات و مایحتاج پادگان مهاباد را به غارت می‌برد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان اصفهان (عج) ادامه داد: وقتی نتوانستند به نهال انقلاب ضربه بزنند شروع کردند به راه‌اندازی توطئه جدید، بعد از آن هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز تحریم‌ها و جنگ نرم و بازهم با به‌کارگیری تمامی عرصه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی خواستند تا به انقلاب ضربه بزنند ولی نتوانستند.

وی بابیان اینکه دشمن به فکر تغییر رفتار در شیوه کار مسؤولان و شیوه اداره مراکز تصمیم‌گیری کشور افتادند، گفت: به برکت حضور رهبری آگاه، شجاع و مدبر و فرزانه جهت حرکت نظام و سکان‌دار نظام تغییر نکرده و در همان مسیر حرکت می‌کنند.

فدا بابیان اینکه دشمن تمام امکانات رسانه‌ای را به کار گرفته و شبانه‌روز در حال فعالیت است، گفت: دشمن با هزاران شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی مشغول برنامه‌ریزی و حمله به اخلاق، اعتقادات و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان اصفهان (عج) ادامه داد: روزی که صدام به ما حمله کرد و ما غافلگیرانه دچار تجاوز صدام شدیم ولی دفاع کردیم و بعد از جنگ به جوانان، مهندسان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد کردیم و توانستیم امکاناتی را فراهم کنیم که توان و قدرت موشکی خود را بالا ببریم.

وی بابیان اینکه هر حرکتی که ضدامریکایی باشد و مردمی باشد را پشتیبانی می‌کنیم، اظهار داشت: به‌واسطه این استراتژی کمک مستشاری به عراق و سوریه و کشورهای محور مقاومت انجام می‌دهیم و آمریکایی که قبل از انقلاب تمام مقدرات این کشور را در دست داشت اکنون به چنان فلاکتی رسیده که باید از منطقه خارج شود.

فدا با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز جمهوری اسلامی به چنان عزت، ابهت و قدرتی رسیده که در مقابل هرگونه تحریم و تهدید از سوی آمریکایی‌ها ایستادگی می‌کند و بعد از سه تذکر پهپاد را ساقط می‌کند.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره)، افزود: امام در سال 67 فرمودند که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک خواهد کشاند و امروز ابتکار عمل در منطقه در دست جمهوری اسلامی ایران است و آوازه جمهوری اسلامی به مناطق دورافتاده در آفریقا هم رسیده است.

فدا گفت: کشورهای که زیر سلطه امریکا هستند به‌جایی رسیده‌اند که امریکا به رئیس‌جمهورشان هم توهین می‌کند مانند عربستان که مثل یک گاو شیرده برای امریکا است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان اصفهان (عج) با اشاره به اقتدار به وجود آمده برای نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: اعتبار جمهوری اسلامی به‌جایی رسیده که در مقابل کوچک‌ترین تهدید ‌حمله، مردم ما آماده پاسخگویی هستند.

وی با اشاره به وجود گرانی و فشارهای اقتصادی، عنوان کرد: گرانی و فشارهای اقتصادی در کشور وجود دارد ولی این شرایط برای ما حفظ وحدت و همدلی را ایجاب می‌کند تا مشکلات را حل کنیم.

فدا بابیان اینکه بسیج در تمامی صحنه‌های جمهوری اسلامی ایران حضور پررنگ داشته است، گفت: بسیج در مسجد محوری نقش داشته و سعی کرده در رسیدگی به مشکلات، برقراری امنیت و امر معروف و نهی از منکر از درون مسجد بیرون می‌آید.

به گزارش بسیج، در این مراسم از زحمات محمد نصر اصفهانی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه تقدیر و اصغر عطایی به‌ عنوان فرمانده جدید این ناحیه منصوب شد.

ارسال نظرات