مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، ایجاد شبکه جامع مبلغین شاخص استان را یک ضرورت برشمرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۹۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری در نشست کارکنان این اداره با بیان اینکه معتقد به تحول هستم ولی همیشه لازمه تحول تغییر نیست، گفت: باید رویکردی درپیش بگیریم که براساس آن ظرفیت های خفته استان را به میدان بیاوریم .

وی با اشاره به ظرفیت های فراوانی که در استان وجود دارد گفت: باید با همت و کار جهادی استان را شاخص کنیم.

طاهری ایجاد شبکه جامع مبلغین شاخص استان را یک ضرورت برشمرد و گفت: باید اتصال وثیق به سرمایه های انسانی حوزه های علمیه  صورت گیرد.

وی با انتقاد از عدم ارتباط با طلاب شاخص و فاضل استان، گفت: حلقه ای با حضور اساتید حوزه با تمام گرایش های  سیاسی شکل خواهد گرفت.

طاهری توجه به فعالان قرآنی را یادآور شد وگفت: انتظار من در فعالیت های قرآنی عمق بخشی است و این باید رویکرد ما قرار گیرد.

وی افزود: انگیزه ما قرآن و اهل بیت است و باید خادم دین و جریان فرهنگی و انقلاب اسلامی باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، رسالت سازمان را تسهیل گری و نه تصدی گری برشمرد و بر تقویت نهادهای مردمی تأکید کرد.

حجت الاسلام مهدی طاهری، با بیان شرایط اقتصادی جامعه؛ ایجاد یک آرایش اقتصادی جهادی برای تأمین معیشت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را یادآور شد.

وی با تأکید بر حفظ نشاط مجموعه ، برنامه ریزی برای  کوهنوردی و نشست هفتگی ناظر به رسالت سازمان و تعالی خانواده را خواستار شد.

در این نشست حجت الاسلام طاهری از زحمات حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی در حوزه سخت افزاری در 24 سال خدمت در استان قدردانی کرد.

ارسال نظرات