خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)؛

تفکر جهادی تنها راه علاج مشکلات کشور است

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج)استان اصفهان گفت: دامنه مشکلات مردم در جامعه زیاد شده و تنها راه علاج چنین مشکلاتی وجود مدیریت و تفکر جهادی در کشور است.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۹۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر چاوشی معاون اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در جمع شورای معتمدین و قرارگاه خدمات اجتماعی شهرستان لنجان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم از هر نگاه و زاویه دیدی پسندیده است.

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آدمی دلش باید برای کمک به هم‌نوعانش بتپد، خاطرنشان کرد: داشتن دغدغه کمک به همنوع و حمایت از برادران و خواهران دینی یک اصل اجتناب‌ناپذیر در دین اسلام بوده که در بسیاری از روایت‌ها به آن توصیه‌شده است.

وی با توجه به ویژگی‌ها و مشخصه‌های یک شخص انقلابی یادآور شد: انقلابی به کسی گفته می‌شود که با آرمان‌های انقلاب، رهنمودهای امامان انقلاب اسلامی ایران و درد مردم آشنا باشد، اگر معتقدیم که مردم ولی‌نعمت ما هستند دیگر جایی برای تردید در خدمت‌رسانی همه‌جانبه باقی نمی‌ماند.

چاوشی با تأکید براینکه مدیریت انقلابی و جهادی باید در تمام سطوح جامعه ایجاد و یا تقویت شود، متذکر شد: دامنه مشکلات مردم در جامعه زیاد شده و تنها راه علاج چنین مشکلاتی وجود مدیریت و تفکر جهادی در کشور است.

وی با ظالمانه خواندن تحریم‌هایی که علیه کشورمان وضع‌شده است، تصریح کرد: بسیج مردمی در کنار به‌کارگیری از ظرفیت‌های بزرگ موجود در کشور می‌تواند بسیاری از مشکلات جاری در کشور را مرتفع سازد و به عبارتی می‌توان مشکلات مردم را به دست خود مردم حل کرد.

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مدیران اتوکشیده نمی‌توانند درد مردم را با تمام وجود لمس و برای حل آن برنامه‌ریزی کنند، افزود: افرادی که خودشان را برای شنیدن گرفتاری‌های مردم و ارائه راهکار به آنان آماده نکرده‌اند، به یک روزمرگی صرف و شرایط یکنواخت دچار می‌شوند، افرادی که حتی تحمل گردوغبار بر روی لباس خود را ندارند آخر چگونه می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز و تحت هر شرایطی خود را برای حل مشکلات مردم مهیا سازند؟!

خودباوری کلید حل مشکلات است

حمیدرضا محمدی فشارکی هم در پایان این نشست با تأکید بر وجود ظرفیت عظیم بسیج مردمی در کشور اظهار کرد: بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردمی در انقلاب از طریق معتمدان محلی و با احـصـای مشکلات مردم درصدد بوده و هست تا مشکلات موجود در جامعه را کاهش دهد و نگرانی‌های مردم را برطرف سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه نباید از ظرفیت‌های موجود در جامعه غافل شد، متذکر شد: شکی نیست که بسیاری از مشکلات جاری کشور با همدلی و کمک مسؤولان و نهادهای مردمی مرتفع خواهد شد اما این موفقیت یک کلیدواژه دارد و آن خودباوری و اعتماد به نیروهای جوان و مؤمن انقلابی و مدیران جهادی است.

ارسال نظرات